Europski parlament na ovotjednoj plenarnoj sjednici glasuje o novim pravilima za tehničke preglede i registraciju motornih vozila. Nova regulativa postavlja minimum kriterija jednakih za sve članice EU, no za hrvatske vozače ne bi trebalo biti komplikacija jer su zakoni i pravilnici Hrvatske već stroži od tih minimuma.
Nova regulativa između ostalog određuje razdoblja valjanosti obavljenih tehničkih pregleda, otežava namještanje kilometraže kod rabljenih vozila, na razini EU definira kategoriju oldtimera, propisuje obvezne tehničke preglede za motocikle i olakšava međusobno priznavanje tehničkih pregleda među državama članicama.
Smatra se da prijevara s brojačem kilometara zahvaća između 5 i 12 posto slučajeva prodaje rabljenih automobila u pojedinoj zemlji, dok je taj broj daleko veći u slučaju prekograničnih prodaja.
Svakoj državi članici ostavljen je prostor da u sklopu svog nacionalnog zakonodavstva nadogradi, odnosno postroži univerzalne minimalne zahtjeve, uvažavajući svoje specifične okolnosti, tradiciju i interese.
>> Pogledajte na što trebate paziti pri kupnji rabljenih automobila
>> Ovo je deset najnepouzdanijih automobila od 1997. godine...