HARD TEST

Hyundai i30 - nijansu ispod najboljih, a mnogo jeftiniji od njih

hyundai i30
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
19.01.2014.
u 17:00

Isprobali smo popularan Hyundaijev kompakt i30 s dizelskim motorom od 90 konja

Hyundai trenutno ima najjeftiniji dizelski kompakt na tržištu koji se može kupiti za 105.000 kn. Takvim i30 s 1,4 CRDi turbodizelašem pod poklopcem motora i za stepenicu višim paketom opreme (iLike), koji stoji 110.990 kuna, napravili smo hard test.

Peti po prodaji

Hyundaija i30 sve je više na cestama te je i30 peti po prodaji model u Hrvatskoj sa 803 primjeraka. S pravom, jer nudi mnogo po razumnoj cijeni. Prije svega pouzdanost koju jamči s 5 godina garancije (samo Kia nudi više - 7 godina). Materijali i kvaliteta završne izrade su vrlo dobri, dok je ponuda prostora i bolja od prosjeka klase. I prtljažnik je solidan, prima 380 litara. Kad smo spustili stražnju klupu u i30 smo ugurali dva velika brdska bicikla i torbe.

Izvana je i30 atraktivan, neki su ga čak nazvali i sportskim, iako testni model nije imao ni alu naplatke. Vozač se u kokpitu osjeća ugodno i zbog dobre ergonomije brzo se navikne na sve funkcije. Ima tu i nekih sitnih nelogičnosti. Primjerice, unutrašnje svjetlo se nalazi između prednje i stražnje klupe, što vozaču nije praktično.

Udoban i dinamičan

U vožnji je i30 solidan. Napravljen je dobar kompromis između udobnosti i dinamičnosti. Ovjes omogućava i umjerenu sportsku vožnju, a jedina zamjerka ide upravljaču koji daje dosta umjetan osjećaj vožnje. Dizelski 1,4 CRDi je tih i profinjen, a zbog odlične izolacije gotovo nečujan u kabini. Šest brzina preciznog mjenjača omogućuje vožnju na niskim okretajima i pri jurnjavi autocestom gdje dizelski i30 postaje stabilna krstarica. Prosječna potrošnja nam je bila 6,8 l/100 km, što nije najbolji rezultat u klasi, ali omogućava štedljivu vožnju bez da posebno pazite na potrošnju.

Oprema iLike donosi sve potrebno: ABS, ESP, vozačev i suvozačev zračni jastuk, klima uređaj, radio CD MP3, putno računalo, el. podešavanje prednjih stakala, LED dnevna svjetla, maglenke, podešavanje vozačevog sjedala po visini, kožni upravljač i ručicu mjenjača, daljinsko zaključavanje... Nedostajali su nam ipak USB ulaz i parkirni senzori, a voljeli bismo imati i bočne zračne jastuke. To se sve nudi u dosta skupljoj opremi iThink. Hyundai nudi sve za dlaku ispod najboljih u klasi, ali je istovremeno osjetno jeftiniji. Primjerice, od usporedivog VW Golfa čak 33.000 kuna.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije