PROMOCIJA

Madonna reklamira nove prozore

21.10.2001.
u 00:00

Nakon što je zbog aktualnih američkih prilika Microsoft odbacio prvotni slogan promotivne kampanje Windowsa XP "Pripremi se za let", zamijenivši ga s "Da, možeš!", sada se odlučio i na dodatni korak - angažirati svjetski poznatu pop pjevačicu Madonnu za promociju Windowsa XP. Tako je njena pjesma "Ray of Light" iz 1998. godine postala službena pjesma operativnog sustava Windows XP.

Nagađa se da će Madonna za to dobiti barem deset milijuna dolara, koliko je Microsoft platio Rolling Stonesima za pjesmu "Start me Up" iskorištenu za promociju Windowsa 95. Naravno, neće se sve svesti na pjesmu koja će pratiti spotove za novi OS. Madonna će 25. listopada gostovati na središnjoj Microsoftovoj svečanosti na kojoj će Windows XP biti i službeno predstavljen i pušten na tržište. Spomenimo da je Microsoft za četveromjesečnu kampanju Windowsa XP izdvojio 200 milijuna dolara, za Madonnu, tv-spotove, jumbo plakate, on-line bannere i novinske oglase. Očito se Microsoft nada s Windowsima XP polučiti isti rezultat kao i s Windowsima 95, pogotovo zato što je trenutačno tržište relativno pasivno, ne samo prema novom operativnom sustavu, nego i prema kupovini računala uopće. (T.Pu.)

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije