Novim prototipom nazvanim Eolab francuski je Renault bacio rukavicu u lice njemačkom Volkswagenu. Volkswagen se, naime, već neko vrijeme hvali modelom XL1 i njegovom prosječnom potrošnjom manjom od litre goriva na stotinu prevaljenih kilometara. S Eolabom koji službeno za stotinu kilometara traži litru goriva Renault se prilično primaknuo Volkswagenovom XL1 koji jednaku udaljenost prevali sa samo 0,9 l.
Za razliku od modela XL1, Eolab za sada neće u serijsku proizvodnju, već Renault njime istražuje načine postizanja niske potrošnje goriva. Uz potrošnju od jedne litre goriva, u kombiniranom ciklusu vožnje Eolab je zabilježio emisiju 22 grama CO2 po kilometru. Za postizanje takvih rezultata ključno je bilo sniziti težinu na najmanju moguću mjeru (teži 955 kg), aerodinamiku dotjerati do savršenstva, ali i ugraditi Z.E. Hybrid tehnologiju, što je nova inicijativa marke koja omogućava i vožnju bez emisija štetnih tvari. Samo na struju može voziti 60 km, a postiže maksimalnih 120 km/h. Mali 3-cilindarski benzinac od 75 KS uparen je s inovativnim prijenosom bez spojke, a potporu pruža i elektromotor kojega hrani litij-ionska baterija.
S mnogo tehnološki naprednih detalja, Eolab bi trebao Renaultu omogućiti da napravi još jedan veliki korak u svojim nastojanjima da automobili koje proizvodi što manje troše i što manje štetnih tvari ostavljaju iza sebe. I, naravno, da takvi modeli budu dostupni što većem broju korisnika, dakle da budu povoljni. Eolab je stoga izrađen od magnezija i aluminija, koji su iznimno lagani, ali i jeftiniji od titana. Ima aktivan spojler sprijeda, zaliske straga, aktivne naplatke... Pretpostavka je da će se za deset godina ovakvi automobili proizvoditi u velikom broju. Oko 100 novih tehnologija koje Eolab donosi postupno će se - tijekom idućih 10 do 15 godina - ugrađivati u buduće Renaultove automobile. Trebao bi pomoći Renaultu da do 2020. u serijsku proizvodnju, dakle na tržište, uvede automobil koji će na stotinu kilometara trošiti samo dvije litre goriva.