Nova, šesta generacija BMW-ove Serije 7 pravi je vozački automobil. To više nije velika lađa prilagođena samo sjedenju na stražnjem sjedalu, već je dinamična poput za broj manje Serije 5. Tome pridonosi i smanjenje mase od 130 kg, a velika dužina od 523 centimetra u produženoj L izvedbi, odnosno 509 cm u regularnoj izvedbi, ne osjeća se. Dakako, vozaču je na raspolaganju niz sustava potpore.
Zračni ovjes s lakoćom guta neravnine na cesti i daje dojam lebdenja cestom, a ovjes i motor - osim sportskog, komfornog i ekonomičnog načina rada - sada imaju i adaptivni mod koji se neprestano prilagođava stanju na cesti, GPS-u i ponašanju vozača. Vrlo je zabavan, ali i koristan detalj upravljanje multimedijskim sustavom pokretom ruke. Ruka mora biti naslonjena na odmorište između vozača i suvozača i njenim pokretom (koji snima kamerica iznad ruke u krovu auta) vozač može davati naredbe. Primjerice, može pojačavati i stišavati glazbu kružnim pokretima ili zadati puštanje omiljene pjesme pokazivanjem kažiprsta i srednjeg prsta. Na predstavljanju u Lisabonu sjeli smo i na stražnju klupu, na "predsjedničko" sjedalo iza suvozača, u pravi luksuzni ambijent. Suvozačko se sjedalo elektronski pomiče prema naprijed, izvlači se odmorište za noge, na kojem se potpuno mogu ispružiti i ljudi viši od 1,85 m. Sa stražnjeg sjedala ne može se upravljati pokretima, ali može putem tableta, koji ima i stalnu internetsku vezu.
Osnovni motor je 3,0 šestcilindarski redni dizel sa 265 KS i 620 Nm. Tih je i uglađen te dovoljno snažan, a trošio nam je 8,9 l/100 km (4,5 l tvornički). Očekivano, još moćniji i vrlo tih, poput hibrida, jest 750i sa V8 motorom snage 450 KS i 650 Nm. Potrošnja je bila oko 14 l/100 km. Oba motora se odlično slažu s 8-stupanjskim automatikom. U ponudi je i benzinac sa 326 KS, a iduće godine stiže hibridna verzija. Dizelaš stoji od 849.150 kn.
>> Blještavilo i konceptni strujni udar, najznačajniji noviteti Astra i Megane
>> Šef BMW-a srušio se tijekom prezentacije u Frankfurtu