Nije novost da, barem kada se radi o TV pretplatnicima u Sjedinjenim Državama broj je u padu, a ono što se dodatno u skladu s tim događa jest sve manje i televizora u domovima Amerikanaca. Budući da su Amerikanci mahom začetnici trendova, za očekivati je da će i statistika zabilježiti takav trend i u ostatku svijeta vrlo brzo. Nakon godina rasta broja TV-a u domaćinstvima, nastupio je silazni trend. Primjerice, 2015. godine, prenosi Recode, domaćinstva su imala prosječno 2,3 televizora, dok je 2009. godine taj broj iznosio 2,6. Raste i broj onih koji uopće nemaju televizor u svom domu.
Manje sati pred TV-om
Unatoč inovativnim sve većim ekranima televizora i sve boljoj kvaliteti, fiksni ekran u domu nije to što je u modi, bar trenutačno. Naime, ukupne isporuke televizora padaju od 2015. godine, kada je tržište doseglo svojevrsnu zasićenost, raste broj 4K televizora, no ukupno se ubilježio pad na kraju 2015. od dva posto.
Istovremeno u padu je i broj sati tjedno koja odrade te iste televizije u američkim domovima. točnije TV program namijenjen isključivo gledanju na TV-u sve je manje gledan. Statistika kaže da je u 2012., u američkom domu TV radio 60 sati tjedno, odnosno da je toliko sati utrošeno na gledanje TV programa koji ide uživo, dok je u 2015. taj broj pao na 56 sati po domaćinstvu.
No, to ne znači da su ekrani nebitni, dapače, oni na mobitelima, laptopima, tabletima i dalje su u fokusu, što znači da sve ono što se gleda, ne mora nužno biti visoke TV produkcije. U svakom slučaju trendovi i analize po dobnim skupinama pokazuju da milenijci sve manje gledaju klasičan tv program, a još manje ih zanima klasičan televizor, dok babyboomeri još uvijek ostaju vjerni televizorima, no ipak ih privlače i ostali gadgeti koji su nosivi i prenosivi.
Rast streaminga sporta
Što se tiče TV programa, skloni su raznim formatima, te je izgledno da će zapravo produkcija raznih oblika video programa samo bujati.
Veliki ekrani vjerojatno neće biti ti koji će nestati, već tek pomoćni TV-i jer kada postoji laptop i kvalitetan mobitel ili tablet nema straha da će nešto promaći pogledu. Gledanje emisija koje se emitiraju uživo, jamačno će i dalje padati jer, će većina gledati kada to oni žele, dok će streaming sportskih događanja definitivno biti u porastu ali na raznim platformama.