Premijera

Novi Compass u pohodu na Europu

Jeep Compass
Foto: Jeep
17.06.2017.
u 10:00

Birati se mogu benzinski motori od 140 i 170 konja te dizelaši od 120, 140 i 170 KS. Pogon je na dva ili četiri kotača, a nudi se i automatik

Novi kompaktni SUV s potpisom Jeepa, neprikosnovenog gospodara neutabanih staza, krenuo je u pohod na europsko tržište. U Hrvatskoj se očekuje u rujnu, a cijene mu još nisu poznate.

S obzirom da se bori za što bolju poziciju upravo u najbrže rastućem segmentu kompaktnih SUV vozila - za koji se očekuje da će do 2020. godine s današnjih 1,6 milijuna u Europi porasti na 2 milijuna vozila godišnje - Compassu su potrebni snažni argumenti. Novitet ih nudi u vidu 4x4 sposobnosti, vrhunske vozne dinamike i autentičnog Jeep dizajna. Compass kombinira naprednu tehnologiju jednostavnu za korištenje i čitavu paletu aktivnih sustava pomoći vozaču. Na izbor su i benzinski i dizelski motori, te četiri konfiguracije opreme (Sport, Longitude, Limited i Trailhawk). Dvije su opcije prijenosa: 9-brzinski automatik i ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa.

Jeep Compass
1/11

Benzinska ponuda uključuje 1,4-litreni MultiAir2 Turbo agregat od 140 konjskih snaga i 230 Nm, u kombinaciji s 6-brzinskim ručnim mjenjačem i 4x2 pogonom. Druga je opcija 1,4 MultiAir2 Turbo od 170 konja, uparen s automatskim prijenosom. Kod njega se snaga prenosi na sva četiri kotača. Učinkoviti dizelaš 1,6 MultiJet II isporučuje 120 KS i 320 Nm, a dolazi uz ručni mjenjač i 4x2 pogon. Pogon na sve kotače ide uz 2,0 MultiJet II od 140 KS i 350 Nm, a birati se može između ručnog i automatskog mjenjača. Isti se motor može naručiti i u izvedbi sa 170 konja.

U ponudi su dva napredna sustava pogona na sva četiri kotača: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low. Omogućuju da se do 100 posto raspoložive snage pošalje na kotač kojem je to potrebno. Oba sustava podrazumijevaju mogućnost izbora između pet modova vožnje - automatski, za snijeg, pijesak, blato te dodatni mod za vožnju po kamenju na Trailhawk modelima. Compass Trailhawk model također je za 2,5 cm odignutiji od tla (ukupno 22,9 cm).

U unutrašnjosti Compass donosi profinjenije materijale i naglašenije detalje. Centralno mjesto zauzima dodirni ekran Uconnect sistema koji, ovisno o razini opreme, ima pet, sedam ili 8,4 inča. U centralnu konzolu integrirane su funkcionalne značajke poput selektora stupnja prijenosa, kontrole za odabir moda vožnje ovisno o tipu podloge, komandi za klimatizacijski i audio sustav.

Ključne riječi

Komentara 3

DA
DarthVader
11:07 17.06.2017.

dizelasa nikad nebi kupio. oni su polako ali sigurno Out. vec neki veliki gradovi EU-a razmisljaju o njihovov zabrani.

DA
DarthVader
11:07 17.06.2017.

dizelasa nikad nebi kupio. oni su polako ali sigurno Out. vec neki veliki gradovi EU-a razmisljaju o njihovov zabrani.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije