1,0 TSI

Mali zvrk: testirali smo Golf s jednolitrenim turbobenzincem

Volkswagen Golf 1.0 tsi
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/4
08.10.2017.
u 16:13

Uz odličan turbobenzinski TSI motor malog obujma i odlične ekonomičnosti, pitanje je kome se isplati posegnuti za TDI agregatom

Kad kažemo ‘mali zvrk’, mislimo, naravno, na 1,0-litreni TSI motor, a ne na novi Golf, iako i najnovije izdanje njemačkog kompakta agilnošću zaslužuje da ga se tako okarakterizira. Malen zapremninom, Volkswagenov TSI benzinac isporučuje 110 konjskih snaga, koji su na raspolaganju već od niskih okretaja. U praksi, to rezultira brzim odzivom na gas, motor djeluje snažniji. Golf je već poslovično iznimno upravljiv automobil, pa će kombinacija upravljivosti, brzog odziva, i za veliku većinu vozačkih situacija dovoljne snage osam od deset vozača učiniti zadovoljnima. Golf 1,0 TSI stotku lovi za 9,9 sekundi. Postiže maksimalnih 196 km/h.

Benzinski TSI agregati kombiniraju mali obujam, turbopunjenje i izravno ubrizgavanje, što jamči ravnomjerno razvijanje snage. Istovremeno potrošnju drže u pristojnim okvirima. Dinamična vožnja tijekom testa (većinom u gradskim uvjetima) dovela je do prosječnih 6,7 l/100 km. Deklarirana prosječna potrošnja iznosi 4,8 km/100 km. Iako je riječ o agregatu s tri cilindra, elastičan 1,0 TSI radi mirno i uglađeno, te ni vibracijama ni zvukom ne odaje broj svojih cilindara.

Volkswagen Golf 1.0 tsi
1/7

Uz izvanredan mali motor, u isprobanom Golfu oduševljava splet napredne tehnologije koji je, očito, u startu bio zamišljen za osmu generaciju. No, ‘osmica’ je odgođena, pa su high tech elementi obogatili osvježenu sedmicu. Digitalni instrumenti, LED svjetla, ParkPilot - sve to još je uvijek neuobičajeno vidjeti u kompaktu, što objašnjava i razliku u cijeni između početnog i testnog Golfa.

Novi Volkswagen Golf, naime, cjenovno starta od 129.633 kn. Ta se cijena odnosi na osnovni motor - kakav smo i isprobali - no testni primjerak stigao je u srednjoj razini opremljenosti, uz obilje dodatne opreme. Detalji poput velikog dodirnog zaslona s navigacijom, digitalnih instrumenata, prednjih i stražnjih LED svjetala, sportskog ovjesa na osnovnu su cijenu dodali još oko 60.000 kuna.

Dakle, bez doplata Golf 1,0 TSI Comfortline stoji 165.199 kuna, a s njima 225.016 kuna.

Komentara 20

JK
jurica.kovač
16:56 08.10.2017.

I to bi trebalo bit povoljno?Ko je tu lud za 3 cilindra,1,0l motor priko 200000kn,ma dajte molin vas.

MK
marcel.kocan
17:36 08.10.2017.

trideset tisuća ojra za kljastog golfa kojem fali jedan cilindar al ima šarene led lampice koje se danas ugrađuju i u dječje tenisice od sto kuna na placu? Focusa kupim sa svim cilindrima za deset somova eura manje. Da ne govorim o budget opcijama. A za malo više love od toga se dobije i mercedes C ili BMW 3. O škodi octavii koja je malo bolji golf za dvije trećine cijene da ne govorim...

HL
Hladan
00:25 09.10.2017.

165.000 kn za VW mlinac za kavu sa osnovnom opremom?? Ha ha, koji crni humor, pa za 170.000 kn kupim Hynday Tucson CRDI koji je svemirski brod za ovu njemačku kutijicu sa vrhunskom opremom i još dizel, o dimenzijama, motoru i tehnologiji da i ne govorim!! Novinaru, zaboravio si staviti naslov ispod teksta: PLAĆENA REKLAMA!!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije