hard test

U smanjenom izdanju francuski lav nove generacije daje više

'20.12.2012., Zagreb - Test automobila Peugeot 208. Photo: Dalibor Urukalovic/PIXSELL'
Foto: 'Dalibor Urukalovic/PIXSELL'
1/3
06.02.2013.
u 18:00

Jedna od jakih strana ovog modela je odličan trocilindarski benzinac, koji iz 1199 ccm obujma izvlači 82 konjske snage.

Peugeotu 208 novinarski je žiri dodijelio titulu HR auto 2013., a kojim je to osobinama francuski model odmaknuo konkurenciji provjerili smo putem 1,2 VTi Active izvedbe. Prije svega, izdvaja se atraktivnim izgledom. Upečatljiva silueta i zanimljivi detalji malo se kome neće svidjeti. Kraći od prethodnika, model 208 u 396,2 cm dužine, 182,9 cm širine i 146 cm visine nudi dovoljno prostora za komforan boravak četiri odrasle osobe, a na kraćim relacijama može povesti i petu. Međuosovinski razmak nije smanjen, ostao je na 253,8 cm. Karoserijsku izvedbu s peterim vratima svakako cijenimo više od trovratne, jer je praktičnija. Kome 285 l prtljažnika nije dovoljno, preklapanjem stražnjih sjedala može dogurati do 1076 litara.

Smanjivanjem dimenzija Peugeot 208 dobio je na okretnosti, što najviše do izražaja dolazi u gradskim gužvama, gdje pomaže i varijabilni servoupravljač. Smanjeno je i samo kolo upravljača, što nas je posebno razveselilo jer daje dinamičniji dojam u vožnji. Vozač se samo mora naviknuti da instrumente više ne gleda kroz kolo upravljača, nego iznad njega.

U vožnji zabavan

U vožnji, Peugeot 208 je zabavan. Ne toliko udoban kao neki drugi modeli istog proizvođača, no trendovi idu prema kompaktnijem podvozju, koje prednost pred udobnošću ipak daje upravljivosti. Ne bunimo se.

Još jedna od jakih strana isprobanog automobila odličan je trocilindarski benzinac, koji je u ponudi od rujna. Ovaj proizvod downsizing trenda iz 1199 ccm obujma izvlači 82 konjske snage, a okretni moment od 118 Nm razvija već pri 2750 o/min. U radu je uglađen. Potrošnja dosta varira ovisno o načinu vožnje, no mi smo tijekom teksta zabilježili prosječnih pet litara na stotinu prijeđenih kilometara, uz emisiju 104 g/km CO2.

Neprecizan mjenjač

Testnom Peugeotu 208 zamjeramo ipak nedovoljno dobar ručni mjenjač sa pet stupnjeva prijenosa. Promijenio je dizajn, ali i dalje je neprecizan. Šteta. Mislimo da bi s boljim mjenjačem užitak vožnje bio potpun. Agilnosti je pomoglo i što je 208-ica lakša od prethodnika, te teži samo 975 kg. U isprobanoj kombinaciji, postiže maksimalnih 175 km/h, a do stotke utroši 12,2 sekunde.

>>FOTO U najsnažnijoj dizelskoj verziji sportaš je i štedljivac

Ključne riječi

Komentara 5

AA
aabbcc
08:55 07.02.2013.

..modela je odličan trocilindarski benzinac.. __________ Ta moda motora na tri cilindra je velika nevolja, da se bolje zaradi na kupcu...!

PE
peugeot
17:34 07.02.2013.

"Peugeot" se kvalitetom posve priblizio njemackim automobilima. Ali, ne i cijenom. Jos uvijek je ovaj "francuski mercedes" skuplji od ostalih iz svoje game. Preporucio bih vam "peugeot" 508. A za mlade ? Ako ti caca ima novca i obozava te (tako kaze!) trazi mu da ti kupi sportski model "Peugeot" 'rcz' samo ce ga ta ljubav puno kostati!

Avatar smuljko
smuljko
19:47 07.02.2013.

svaki mehaničar od srca vam preporučuje kupovinu ovog "francuza" kao i ostale modele PSA i inih grupacija, pogodite zašto..

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije