Test: Ford Ranger

Upečatljiv i robustan radni stroj ima i finiju stranu

Ford Ranger
Foto: Igor Šoban/Pixsell
1/9
06.04.2019.
u 18:00

Isprobani Ranger ima mnoge sustave koji olakšavaju vožnju - kako onu na cesti tako i izvan asfalta. Primjerice, ima pomoć pri vožnji nizbrdo i uzbrdo, upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka, naprednu zaštitu od prevrtanja

Grdosija duga 5274 centimetra, visoka 170,3 cm te 2209 kilograma teška pažnju plijeni već samom svojom pojavom. Iako je Ranger u osnovi robustan i izdržljiv radni stroj, u bogatije opremljenom izdanju može poslužiti i za svakodnevnu upotrebu. No, treba biti realan: grad mu nije prirodno okruženje i koliko god vozača u pojedinim situacijama zabavljao, toliko će ga frustrirati traženje parkirnog mjesta i manevriranje u skućenijim prostorima. Parkirni senzori i kamera za vožnju unazad pomažu, ali automobil širok 185 cm neće stati u svako parkirno mjesto.

Grad stoga nije primarno stanište velikog pick-upa, iako je ugrađenom opremom i komforom koji nudi u stanju služiti kao klasičan putnički automobil. Veliki Ranger i u dotjeranom će izdanju puni potencijal pokazati na terenu teško dostupnom običnim autima.

Ford Ranger
1/9

Ranger smo isprobali u Double Cab izvedbi, s Limited opremom i 2,2 TDCi agregatom. Takav primjerak i na stražnju klupu prima putnike, i to dvoje odraslih ili troje ako su u kombinaciji i djeca. Sjedala su presvučena kožom, a straga vožnja nije tako udobna kao na grijanim prednjim sjedalima s jako dobrim bočnim potporama. Oprema, među ostalim, obuhvaća audio uređaj s komandama na upravljaču, 8” dodirni ekran, dvozonski klima-uređaj, el. podizanje stakala, tempomat, grijač vjetrobrana, zatamnjena stakla, kontrolu stabilnosti, 4x4 control, kromirane detalje.

Isprobani Ranger ima mnoge sustave koji olakšavaju vožnju - kako onu na cesti tako i izvan asfalta. Primjerice, ima pomoć pri vožnji nizbrdo i uzbrdo, upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka, naprednu zaštitu od prevrtanja. Motor raspolaže sa 160 turbodizelskih konja i na nezahtjevnim se rutama solidno nosi s ovim velikanom. Slabija su mu strana startnost i vožnja autocestom. Uparen je s vrlo dobrim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a snaga se prenosi na sva četiri kotača. Ford Ranger Double Cab 2,2 TDCi 4x4 Limited stoji 290.000 kn.

VIDEO Kamerama protiv jurnjava na hrvatskim cestama:

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije