Grdosija duga 5274 centimetra, visoka 170,3 cm te 2209 kilograma teška pažnju plijeni već samom svojom pojavom. Iako je Ranger u osnovi robustan i izdržljiv radni stroj, u bogatije opremljenom izdanju može poslužiti i za svakodnevnu upotrebu. No, treba biti realan: grad mu nije prirodno okruženje i koliko god vozača u pojedinim situacijama zabavljao, toliko će ga frustrirati traženje parkirnog mjesta i manevriranje u skućenijim prostorima. Parkirni senzori i kamera za vožnju unazad pomažu, ali automobil širok 185 cm neće stati u svako parkirno mjesto.
Grad stoga nije primarno stanište velikog pick-upa, iako je ugrađenom opremom i komforom koji nudi u stanju služiti kao klasičan putnički automobil. Veliki Ranger i u dotjeranom će izdanju puni potencijal pokazati na terenu teško dostupnom običnim autima.
Ranger smo isprobali u Double Cab izvedbi, s Limited opremom i 2,2 TDCi agregatom. Takav primjerak i na stražnju klupu prima putnike, i to dvoje odraslih ili troje ako su u kombinaciji i djeca. Sjedala su presvučena kožom, a straga vožnja nije tako udobna kao na grijanim prednjim sjedalima s jako dobrim bočnim potporama. Oprema, među ostalim, obuhvaća audio uređaj s komandama na upravljaču, 8” dodirni ekran, dvozonski klima-uređaj, el. podizanje stakala, tempomat, grijač vjetrobrana, zatamnjena stakla, kontrolu stabilnosti, 4x4 control, kromirane detalje.
Isprobani Ranger ima mnoge sustave koji olakšavaju vožnju - kako onu na cesti tako i izvan asfalta. Primjerice, ima pomoć pri vožnji nizbrdo i uzbrdo, upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka, naprednu zaštitu od prevrtanja. Motor raspolaže sa 160 turbodizelskih konja i na nezahtjevnim se rutama solidno nosi s ovim velikanom. Slabija su mu strana startnost i vožnja autocestom. Uparen je s vrlo dobrim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a snaga se prenosi na sva četiri kotača. Ford Ranger Double Cab 2,2 TDCi 4x4 Limited stoji 290.000 kn.
VIDEO Kamerama protiv jurnjava na hrvatskim cestama: