U razdoblju od siječnja do svibnja prodano je 3,07 milijuna vozila, navode u VW-u.
Prodaja je time smanjena za četvrtinu, a isti postotni pad zabilježen je i u zadnjem mjesecu tog razdoblja, uz 658.000 prodanih vozila.
Manjak mikročipova stvara probleme, a prodaja na važnom kineskom tržištu tek se sada počinje oporavljati od posljedica lockdowna, ističu u kompaniji.
No, situacija s mikročipovima i prodajom u Kini trebala bi se poboljšati u ostatku godine, ističe izvršni direktor Herbert Diess.
U zapadnoj Europi prodaja je pala 22,9 posto, a u Kini 23,8 posto. Središnja marka VW prodala je 23,3 posto manje vozila, ali još je veći pad bilježila Škoda, za čak 39,3 posto.
Prodaja Audija smanjena je za 21,3 posto, a prodaja Porschea za 10,4 posto.
Podružnica Traton prodala je pak osjetno više kamiona i autobusa marki MAN, Scania, Navistar i južnoameričkog brenda VW Caminhoes e Onibus, uz stopu rasta od 15,8 posto, samo zato što VW od srpnja prošle godine u podatke uključuje i Navistar sa sjedištem u SAD-u.
Bez Navistara, i Traton bi bilježio pad, pokazuju podaci.