Divlji zapad

23 milijuna ljudi jaše u ovoj bandi

Red Dead Redemption 2
Foto: Rockstar studios
1/2
14.02.2019.
u 23:00

Red Dead Redemption jedna je od najprodavanijih igara u povijesti.

Pojavila se krajem jeseni i pomela sve ljestvice najboljih igara u 2018. godini.

Sada kada su zbrojeni svi prihodi iz zadnjeg tromjesečja, pokazalo se da se ne radi samo o najprodavanijoj igri godine, nego i o jednoj od najprodavanijih igara svih vremena: u nepuna tri mjeseca 2018. kupilo ju je više od 23 milijuna ljudi, čime je zaradila 1,3 milijarde dolara i zasjela na 35. mjesto najprodavanijih igara u povijesti.

Kada se tome pribroje prihodi iz siječnja 2019., čini se da bi ova western avantura Rockstar Studiosa već mogla biti i među 20 najprodavanijih igara svih vremena!

Oni koji ga dosad nisu probali sigurno se pitaju u čemu je tajna drugog Red Dead Redemptiona. Prije svega, u njegovoj iznimnoj realističnosti.

Osim što smo potpuno razneseni količinom detalja na koje su developeri mislili, od toga da glavnom junaku Arthuru Morganu tijekom igre rastu kosa i brada pa ga je povremeno potrebno ošišati (a ako ga ne okupate drugi bi vam likovi to mogli zamjeriti), do činjenice da se konju kada ga jašemo u snježnim uvjetima – od hladnoće stisnu testisi.

Neograničene opcije

Mapa je ogromna i pruža iluziju neograničenih načina igre, pri čemu se za svladavanje brojnih izazova, baš kao i u stvarnom životu, trebate pošteno namučiti. Većinu terena prelazite na konju koji vam postaje najbolji prijatelj, zajedno s velikim ansamblom sporednih likova iz bande Van der Linde s čijim ćete pojedinim članovima ulaziti u zasebne avanture koje će vam omogućavati dosad nezapamćenu razinu razvijanja osobnih odnosa.

Zapravo, u igri gotovo da nema lika ili objekta s kojim se ne možete upustiti u neki oblik interakcije, što pridonosi dojmu da je Red Dead Redemption 2 dosad najkompleksniji digitalni svijet u kojem smo imali čast uživati.

Ima on, naravno, i mana. Možda baš zbog velike detaljnosti napredak je užasno spor, što može biti frustrirajuće za igrače željne akcije. Samo hodanje od točke A do točke B, recimo, može trajati nekoliko minuta, u kojima bi se u nekoj drugoj igri istog žanra već odvila čuda. Ali zato nam se otvaraju prilike da, recimo, u prolazu svjedočimo nevjerojatno životnom razgovoru potpuno nevažnih sporednih likova ili naletimo na savršeno koreografirani sukob vukova i jelena.

Ipak nije Westworld

Što se razvoja radnje tiče, usprkos brojnim opcijama ostaje osjećaj da ova detaljno i ekstenzivno skriptirana igra kontrolira nas, a ne mi nju, pa padaju u vodu usporedbe s “Westworldom”, ogromnim interaktivnim svijetom iz istoimene TV serije koji je potpuno podređen željama igrača.

Međutim, u trenutku kad ta razlika između igrača i protagonista zaista bude prijeđena (a pitanje je samo vremena), možda se sjetimo upravo drugog nastavka Red Dead Redemptiona kao jednog od važnijih koraka prema ostvarenju tog distopijskog sna.

Je li AI postala bolja u debati od čovjeka?

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije