Ivana Srbljan kao fatalno uvjerljiva Carmen, Bože Jurić-Pešić i Dario Bercich kao silno obećavajući Don Jose i Escamillo te besprijekorna Anamarija Knego kao Micaëla uspješno su svladali teške zadatke koreorežije Selme Banich u opernom eksperimentu riječkog HNK. U svakodnevnoj odjeći, u crvenom krugu na goloj pozornici sušačkog HKD-a pjevali su u svim mogućim položajima tijela, odmjeravajući i razmjenjujući snage u neprestanom emocionalnom i fizičkom klinču.
Sjajan posao svođenja Bizetove opere na najnužnije, prema ideji Marina Blaževića, obavio je Filip Fak. Odabrane brojeve raskošne partiture instrumentirao je za petero gudača, flautu, obou, klarinet, fagot, udaraljke i klavir, za kojim je vodio izvedbu. Šokantno lijep trenutak bila je habanera otpjevana i odsvirana (!) u potpunom mraku. Savršen doživljaj slijepe ljubavi. Sve otkriveno i naučeno u ovoj pametnoj vježbi trebalo bi što prije iskoristiti i na velikoj pozornici.