Teatar Exit, Teatar Poco Loco i Kazališna družina Pinklec zajedno su producirali predstavu “Pola-pola” za djecu (od 11 godina naviše) koju smo na sceni Exita premijerno vidjeli u subotu, 20. veljače. Druga je to u nizu (nakon “Disco svinja”) predstava kojima se Exit okreće mladoj kazališnoj publici i koju radi tako da svaku ulogu uvježbavaju dva glumca te time u svakom trenutku ima dvije glumačke postave koje omogućavaju da ovi naslovi “putuju” od škole do škole, od grada do grada...
A “Pola-pola” Milene Bogavac priča je o rastavi braka i djevojčici koja ostaje zarobljena u prepolovljenom svijetu jer njeni roditelji sve dijele pola-pola. Nju, naravno, ne mogu podijeliti iako se čini da bi i to najradije napravili, dok ona cijelo vrijeme urla kako je ljubav (time i obitelj) samo jedna, jedinstvena te prelazi dug i kompliciran put od dječje zbunjenosti i naivnosti, preko pubertetskog bunta do vlastite sreće u ljubavi. Redateljica Renata Carola Gatica ovu priču o Niki i njezinu nešto starijem prijatelju koji je razvod svojih roditelja preživio prije nje, i to nekoliko puta, postavlja u formu koncerta. Priču nam pričaju glavni protagonisti između punk (?!) songova koji su svojevrsni komentar nerazumnog ponašanja odraslih i zbunjujućih situacija s kojima se mora nositi glavna junakinja.
Mogli bismo sada raspravljati koliko je djetetu od 11 godina prirodno da “mama” na sceni malo bude mama, a malo nabrijana gitaristica, ali u toj ideji zapravo loše prolaze glumci (u premijernoj postavi: Karolina Horvat, Bruno Kontrec, Maja Katić i Igor Baksa). Oni jednostavno nisu glazbenici (naročito ne oni zahtjevne punk energije i sceničnosti) i u trudu koji su uložili kako bi u tom djelu posla bili koliko-toliko uvjerljivi kao da su izgubili previše energije. Zato predstava u buci gubi emocije, a to je velika šteta.