Rijetko remake nadmaši original, no u slučaju filma “Ono” to se dogodilo. Generacija koja je uz istoimenu seriju, nastalu po romanu Stephena Kinga prije 27 godina, doživotno zamrzila klaunove, kao da pati od stockholmskog sindroma pa hrli u kina gledati filmsku adaptaciju u režiji Andyja Muschiettija. I oduševljena je.
I ona i kritika koja prestravljeno gotovo uglas viče da je gledala film godine. Da imaju nešto posebno, Jeff Goldstein, šef distribucije Warner Brosa, shvatio je odmah nakon što su pustili prvi trailer. – Nadamo se da će prvi vikend prikazivanja film zaraditi koliko su bili troškovi produkcije, a to je 30-40 milijuna dolara.
To bi bilo fenomenalno – kazao je tada Goldstein. No prvi vikend prikazivanja zarađeno je 117 milijuna dolara samo u Sj. Americi, što je najveće otvaranje filma u rujnu i najveće otvaranje horor filma svih vremena.
A hrvatski gledatelji nisu iznimka pa je film protekli vikend kod nas gledalo rekordnih 25.772 gledatelja te je zasjeo na prvo mjesto najboljih otvaranja horor filmova svih vremena. Bilo da se demonska atmosfera nasilja u svijetu odražava na izbor demonskih filmova za gledanje ili je u pitanju samo ljudska znatiželja, ali klaun Pennywise 2017. vratio se na plodno tlo za uspjeh.
Radije gledam snimke na Youtube-u, gdje ljudi na cesti premlate zle klaunove.