Filmski festival u Puli polako se kotrlja prema finalu, a utorak navečer bio je rezerviran za punokrvni žanrovski double feature u kojem su ljubitelji trilera i horora došli na svoje.
Večer u Areni otvorio je "Escort", najzreliji rad nažalost pokojnog Lukasa Nole. U toj nasilnoj meditaciji o ispraznosti života bahatih korporativnih kreativaca i potrazi za slobodom u svijetu u kojem je ona samo iluzija, glavnu ulogu biznismena čiji se život urušava nakon što mu u hotelskoj sobi premine prostitutka igra Živko Anočić, a izrazito upečatljive uloge zaposlenika hotela koji ga zbog toga počinju ucjenjivati odigrali su Krešimir Mikić i Nikša Butijer.
Nolin film u prvih se sat vremena razvija kao erotski triler s elementima krimića, da bi se pred kraj rascijepio i skrenuo u gotovo lynchovski nadrealizam te na koncu zaokružio poetičnim prizorom iskupljenja u kojem do punog izražaja dolazi atmosferična kamera Frane Pamića.
Iako najkomunikativniji od svih njegovih radova, Nolin film zbog tog je stilskog zaokreta mogao djelovati kao tvrd kolačić za dio gledatelja, ali ovacije koje je dobio u Areni pokazale su da pulska publika itekako zna cijeniti žanrovski i kreativni iskorak.
Večer se nastavila prirodnim pretapanjem u "Bazen beskraja", SF horor Brandona Cronenberga, koji je koproducirala Anita Juka i njen 4film. Radi se o filmu u čijoj je glavnoj ulozi privilegiranog pisca u krizi velika zvijezda Alexander Skarsgård, a dijelom je sniman i na našoj obali, što je zaista velika stvar za Hrvatsku kao servisnu lokaciju.
Brandon Cronenberg sin je kanadskog oca tjelesnog horora Davida Cronenberga, a ovim se filmom potvrđuje i kao njegov dostojni nasljednik: bizarni, slojeviti, na trenutke duboko nelagodni "Bazen beskraja" na brutalan je i pametan način obradio teme privilegije, kolonijalizma i toksičnog turizma, a njegovi protagonisti dokone su moralne nakaze u mnogočemu bliske Nolinim likovima. Prikazani zajedno, zaista su bili poslastica kakvu u Puli ne vidimo često!