Prijelaz savanskih goveda preko vode kamera prof. dr. sci. Miljenka Marottija pretvara u fascinantan rad na tragu poznatoga pećinskog crteža koji se stapa s okolinom u \"realističnu apstrakciju\"! Sasvim je svejedno je li priroda spontano ponudila fotografu takav prizor ili se on morao pomučiti da dođe do njega. Fascinacija je ista. Osim što imamo prvaka medicinske struke, jasno je da imamo i rijetko dobrog fotografa. Prepoznala je to i fotografska struka. Nižu se domaće i inozemne izložbe i nagrade, pa i Nagrada Tošo Dabac Fotokluba Zagreb 2010. To važno domaće priznanje vrsnosti Marotti je zaslužio i prije \"afričkoga serijala\" prikazanog na tri izložbe do 2010. godine, no mora se reći da baš taj ciklus \"obara s nogu\"! Tanzanija, Namibija, Bocvana u Marottijevu se oku pretvaraju u umjetnički, a ne samo u atraktivan fotoetnološki zapis! Sada se predstavlja četvrtom afričkom izložbom s 45 fotografija iz Kenije, odnosno Nacionalnog rezervata Massai Mara, gdje je boravio početkom prošlog ljeta. Izložba naslova \"Prijelaz/Crossing\" otvorena je sinoć kao dar Galerije Vladimir Filakovac Centra za kulturu Narodnog sveučilišta Dubrava, Noći muzeja. I svjedoči zašto ljudi, a osobito profesionalni snimatelji, hodočaste u Keniju iz koje ljeti životinje sele preko rijeke Mara u Tanzaniju. Toliko drame i katarzičnih prizora Priroda rijetko nudi \"na dlanu\"
Miljenko Marotti, doktor s kamerom za dijagnozu zemlje
Osim što imamo prvaka medicinske struke, jasno je da imamo i rijetko dobrog fotografa
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.