U svijetu ultramodernih vrijednosti sve bližih tehnološkoj hladnoći, Jagor Bućan slika ljupke, ubave ptičice. To je kao kad vas u napadu avangardne prepotencije netko spusti na zemlju i pokaže bit stvari – ljepotu stvorenog svijeta koji se čini idealno dovršenim, iako dobro znamo da smo daleko od tog rajskog stanja. No s Bućanovim “Saborom ptica” dobivamo privid kao dozu stvarnog. I uživamo u tome kao da je cijeli svijet takav. Iskušat ćemo to u Studiju Moderne galerije “Josip Račić” gdje se Bućanova izložba otvara u utorak, 3. prosinca. Posuđujući naslov od srednjovjekovnoga perzijskog pjesnika i mistika Farida al–Din ‘Attara, i njegove pjesničke alegorije o povratku duše u njezinu izvornu postojbinu, Bućan traži slikarski adekvat tog puta. A on i nije u ptičicama koje su dane ornitološkom uvjerljivošću, nego u baratnju njihovom slikarskom pozadinom. Geometrijski rasteri pozadine slika mijenjani su s predumišljajem, a s njima i naš doživljaj naslikanog.
Nimalo banalne ubave ptičice Jagora Bućana
Posuđujući naslov od srednjovjekovnoga perzijskog pjesnika i mistika Farida al–Din ‘Attara, i njegove pjesničke alegorije o povratku duše u njezinu izvornu postojbinu, Bućan traži slikarski adekvat tog puta
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.