Dodjelom nagrada Judita i svečanim spuštanjem festivalske zastave na Sustipanu je završeno 68. Splitsko ljeto tijekom koje je realizirano 47 izvedbi na 15 pozornica, a popunjenost gledališta bila je zavidnih 82 posto.
– Velika je stvar dobiti priliku igrati lik poput Lizistrate, a još je veća stvar surađivati s redateljem kao sto je Paolo Magelli. Imala sam sreću iskusiti to dvoje istovremeno. Čast mi je što sam tu priliku dijelila s krasnim umjetničkim kolektivom. Izraženo zajedništvo i međusobna podrška snažno su pridonijeli ovoj nagradi – izjavila je Petra Kovačić Botić, koja je dobila Juditu za naslovnu ulogu u predstavi "LizistRATa".
– S velikim ponosom primio sam vijest o nagradi Judita, ali bez tima HNK Split, kolega i svih uključenih u produkciju, ne bi bila moguća. Posebne zahvale maestru Ivi Lipanoviću koji je vjerovao u moju spremnost da se suočim s ovom ulogom i koji mi stalno postavlja izazove otkrivanja novih, poručio je brazilski tenor Max Jota koji nije mogao doći na dodjelu, a dobio je Juditu za ulogu Adorna u operi "Simon Boccanegra".
Prije zatvaranja Splitskog ljeta, publiku je oduševila izvedba baleta "Veliki Gatsby", a praizvedba te zanimljive plesne predstave održana je dan prije u teškim vremenskim uvjetima. U četiri navrata padala je kiša, pozornica je zahtijevala često brisanje skliskog i za plesače opasnog poda, predstava je nakratko u drugom dijelu morala biti prekinuta... Unatoč svemu tomu, i gledanju pod kišobranima, publika je na premijernoj izvedbi guštala u novom uratku redatelja i koreografa Lea Mujića kojem se htjela zahvaliti dugotrajnim pljeskom, ali on se na pozornici nije pojavio! U najmanju ruku – čudno.
Mujić je, nakon "Glembajevih" i drugih romana uspio, ovog puta poznato književno djelo F. S. Fitzgeralda "Veliki Gatsby" majstorski ispričati kroz neverbalni teatar. Svojevrsni baletni mjuzikl prijemčiv publici, atraktivna "filmska" priča. Iskoristio je sve potencijale šarolikog splitskog baletnog ansambla, a učinio je i jedan velik iskorak.
Svi plesači gotovo da su solisti apsolutno spremni i sposobni donijeti na scenu zahtjevne likove. Valja posebno istaknuti protagoniste Hazuki Tanase, Ivana Boika, Irinu Čaban Bilandžić, Aarona Koka, Evu Karpilovsku i Aubina Le Marchanda, izvrsne balerine i baletane, ali i vješte karakterne glumce koji su vrlo dramski uspješno dočarali različite emocije. Odličnoj plesnoj priči koja bi se morala prenijeti u zgradu kazališta, pridonijela je glazbena podloga sastavljena od djela sedam velikih američkih skladatelja. I svakako živopisni kostimi ludih dvadesetih koje je osmislila Manuela Paladin Šabanović.