Dovoljno je reći da je Danica Dakić izlagala na Documenti u Kasselu, na Bijenalu u Sydneyu, u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, da bismo postali znatiželjni što je projekt \"Sretno/Good Luck\" kojim se ta umjetnica od nedjelje, 21. srpnja, predstavlja u pulskoj galeriji Luka. Riječ je o 22-minutnom videofilmu čiji je snimatelj Egbert Trogemann stari suradnik autorice koja, kako bilježe i kustosi, spaja stvarno i nestvarno, a nadrealno, dakako, nalazi i u stvarnom.
S Trogemannom se spušta u podzemlje rudnika Breza u BiH, čime se ne mijenja samo \"režim prostornosti\" nego i sama oznaka vremena. Iako bi trebala biti frapantno nalik na (zaustavljenu) prošlost jer je rudnik mrkog ugljena toponim rudarske regije BiH i jugoslavenske regije uopće, ništa od očekivanog. Autorica se odlučuje na lom! Kamera će se usredotočiti na detalj, gibat će se s posljedicama za naše oko i stvoriti onirički rezultat. Bit će to filmska umjetnina koja neće, međutim, iznevjeriti ni rudarsku zbilju, ali ni autoričinu ideju da \"pounutri\" vanjsku sliku od koje polazi. Zato, kako kaže filmaš Nebojša Jovanović, ugljen i kabeli tu nisu rekviziti, a uniforme i oprema rudara nisu kostimi.