Film 'IDEŠ? IDEM!', dugometražni igrani prvijenac Ljube Zdjelarevića, koji od 5. prosinca kreće u kino distribuciju, najavljuje se kao zabavna komedija i nekonvencionalan filmski projekt koji koketira sa fikcijom i zbiljom te prvi put u igranoj formi prikazuje mlade zvijezde regionalne YouTube scene.
Film je nastao u produkciji Kinoteke, a distributer je 2i Film, koji ističe kako je riječ o "dosad u domaćoj filmskoj produkciji neviđenom i nekonvencionalnom projektu", koji je okupio mlade virtualne zvijezde uz koje odrastaju današnje generacije: Veroniku Rosandić, Kaju Kočevar – “Kaya Solo”, Vida Juračića, Frana Lauša, Bogdana Ilića – “Baku Prase”, Niku Ilčić, Amela Družanovića - Mecu Cazina, Nenada Krstića - Tonyja TCTNa. Jedini profesionalni glumac u filmu je Zijad Gračić.
Po riječima redatelja Ljube Zdjelarevića, taj je eksperimentalni projekt rađen iz potpuno nove perspektive - kako filmovi u Hrvatskoj u proteklih par godina nisu ostvarili neki zapaženi kino uspjeh, počeli su istraživati koje bi teme i filmovi mogli imati kino potencijal. Tako su došli do YouTubera što je, kaže, jedan sasvim novi, drugačiji svijet.
"YouTuberi su ekstrovertirani, a publika postoji. Odlučili smo saznati postoji li tu nešto što možemo uobličiti, tu ideju da YouTubere prebacimo na kino platno", objasnio je. O dosegu njihovog utjecaja govori i da službeni trailer filma dosad ima gotovo osam stotina tisuća pregleda.
Projekt je regionalan, a Zdjelarević objašnjava da su tražili one YouTubere koji mogu komunicirati s većim brojem ljudi i za koje su na temelju njihovog video sadržaja ocijenili da mogu glumački najbolje funkcionirati u svojoj izvedbi.
Scenarij je napisala Nikolina Bogdanović, a radnja se temelji na proputovanju od Zagreba do Istanbula. Svatko od glumaca tumači samoga sebe, unatoč tome da je riječ o fikciji.
Kako se ističe u najavi filma, to je jedinstvena prilika za sve mlađe generacije da iz jedne nove perspektive upozna mlade ljude koji su zaposjeli virtualni prostor i vješto iskoristili zadanosti digitalnog doba kako bi od svojeg imena izgradile – brend.
Redatelj kaže da im je cilj bio da gledatelji, mladi koji danas prvenstveno žive online, nakon odlaska u kino zaključe da je film bio vrijedan gledanja, da se možda inspiriraju pričom i sami nešto poduzmu, neku akciju poput 'roadtripa' u Istanbul.
"Ako ovaj projekt postigne konkretan uspjeh i vrati klince u kino na hrvatski film, onda je to njegova najveća vrijednost, a takav uspjeh bi, vjerujem, mogao inspirirati druge produkcijske kuće i autore da se okušaju u sličnim pothvatima", zaključio je Zdjelarević.