U Hrvatskom narodnom kazalištu Varaždin, a potom i u sklopu Queer sezone u zagrebačkom pogonu Jedinstvo, predstavljena je “No Logo Opera(cija)”, međunarodni izvedbeni projekt Sanje Tropp Frühwald, Mirjam Schmuck i Fabiana Lettowa u koprodukciji VRUM kolektiva i Kainkollektiva.
Inspirirani knjigom “No Logo” Naomi Klein, autori težište svoje priče smještaju u (distopičnu?) sredinu modernog Varaždina, iz čijih su se tvorničkih pogona poznati modni brendovi davno preselili, što rulja uzbuđena zbog velikog otvaranja prve varaždinske poslovnice H&M-a, ispostavit će se, nije ni primijetila. Izvedba počinje u garderobi umjetnika koji se pripremaju za rijetko izvođen Händelov oratorij “Trijumf vremena i istine”, koristeći njihovu odjeću kao motiv koji nas vodi preko granica prostora i vremena.
Autorski tim vješto je ovladao zahtjevnim zadatkom usklađivanja glazbenih, pjevanih, plesnih i govornih dionica, precizno kontrolirajući mizanscenu i ritam predstave, koja gotovo da nema trenutka praznog hoda. Povrh svega, “No Logo Opera(cija)” uspijeva biti relevantna izmičući zamkama pretencioznosti, a među vrlo dobrim izvođačima posebno je upečatljiv pjevač Florian Lauss.