U osamnaestogodišnjem trajanju festivala, od 2001. do danas, svjedočimo različitim pristupima kazališnoj praksi, tretiranju teksta ili predloška, novim izvedbenim oblicima te umijeću glume u klasičnim i multimedijalnim predstavama koje donosi novo vrijeme napretka tehnologije. A cijelo to vrijeme, festivalske predstave imaju svoju primarnu i važnu funkciju: da odgajaju i stvaraju neku buduću kazališnu publiku i educiraju djecu i mlade o kazalištu kao prostoru dijaloga, gdje se uči o ljepoti, etici, toleranciji i umjetnosti. Vodeći se tim razmišljanjima i kriterijima, darmaturginja Željka Turčinović, ovogodišnja izbornica Naj,naj,naj festivala izabrala je trinaest predstava, četiri strane i devet domaćih, a o ovogodišnjoj selekciji kaže:
"Svake godine sve je više predstava i umjetnika koji žele biti dijelom Festivala. Ove godine velik je broj stranih predstava bio u predselekciji, ali uspoređujući s prošlom godinom i manje primjerenih formi Festivala. Domaća ponuda ove godine bila je vrlo kvalitetna pa je time moj posao kao selektorice bio teži.
Odabrane predstave predstavljaju ponudu različitih redateljskih poetika, različitih u pristupu tekstu, od originalnog preko dramatizacija do tzv. autorskog kazališta ili nove sintagme „skupno osmišljenog kazališta“.
Festival otvara predstava domaćina, Gradskog kazališta Žar ptica Durica – male ljubavi u kojoj je prvi put u našem kazalištu za djecu dramatiziran strip čiji je autor Ivica Bednajnec,
Iz Osijeka nam dolazi predstava Bijeli jelen rađena po motivima istoimene bajke Vladimira Nazora, a nudi kazališno istraživanje životinjskog svijeta u šumi koji kroz glavni lik djevojčice Anke postaje „metafora djetinstva“.
Pozorište Boško Buha iz Beograda predstavlja se klasičnim naslovom za djecu - Pepeljuga, koja u redateljskoj interpretaciji teatralizira Zlo kao karikaturu koja je u potpunosti suprotstavljena Dobru u liku Pepeljuge.
Koprodukcija Kazališne družine Pinklec iz Čakovca i LOFT-a zove se S razlogom a problematizira život kao put koji se sastoji od patnje, prepreka, izazova i ljubavi.
Također u produkciji Kazališne družine Pinklec gledamo predstavu Preko sedam mora, preko sedam gora poznatog dramaturško – redateljskog tandema Jelene Kovačić i Anice Tomić, a tema je aktualna i bolna govoreći o prekinutim životima djece u recentnoj migrantskoj krizi.
Gradsko kazalište Trešnja predstavlja se predstavom Zora riđokosa, čija tema otvara gorući problem socijalne nejednakosti koji se zrcali u problematičnim sudbinama napuštene djece.
U koprodukciji sisačkog Doma kulture Kristalna kocka vedrine i karlovačkog Zorin doma gledamo predstavu Tko nema u vugla, googla, urbanu ljubavnu komediju za mlade u kojoj pobjeđuje knjiga ili Internet ili nešto treće?
Predstava Pinokio Roseland Musical kazališta iz Barcelone donosi nam Pinokija 21. stoljeća inspiriranog Goldonijevom pričom. Predstava je rađena u žanru spektakla, kombinirajući ples, glazbu, vizualnu umjetnost i nove tehnologije.
Državno kazalište za djecu iz Sankt Peterburga (Theatre at Narva gates) predstavlja se Kantervilskim duh u kojoj se jedna američka obitelj, smještena u starom engleskom dvorcu, bori s duhom.
Druga strana predstava na Festivalu je Brod i mjesec teatra La Baracca-Testoni Ragazzi namijenjena najmlađima. Jednostavne riječi i radnje u interpretaciji mlade glumice stvaraju predodžbu svijeta sačinjenu od svjetla, zvuka i pokreta.
U produkciji Zagrebačkog kazališta mladih gledamo Alisu u zemlji čudesa, poznati naslov ispričan na vizualno, glazbeno i likovno atraktivan način na temu odrastanja.
U koprodukciji Kazališta Virovitica i zadarskog Kazališta lutaka vidjet ćete predstavu Nevidljiva koja na komičan i šarmantan način govori o generacijskom nesporazumu.
Kazalište Prijatelj dolazi na festival s predstavom Priča o Bogici ili nije sramota biti siromašan. Socijalna diskriminacija česta je pojava u današnjem surovom kapitalističkom društvu pa ova predstava ima potrebu progovoriti o pravim vrijednostima kao što je prijateljstvo i ljubav te ih afirmirati kroz kazalište".