Brojni uzvanici uglavnom odjeveni u crno kao što je to nalagala i pozivnica ispunili su zagrebački Umjetnički paviljon na otvaranju izložbe skulptura, crteža i litografija Alberta Giacomettija. Crna odjeća uklopila se u zatamnjenu unutrašnjost stare izložbene dvorane kako bi se naglasila dramatičnost Giacomettijevih programatskih skulptura Čovjek koji hoda i Žene iz Venecije.
Rekvijemskom ugođaju pridonosile su i video-instalacije Zorana Marinovića i belgijskog RTL-a snimljene u aktualnim ratnim zonama u Aziji i Africi i za nedavnog terorističkog napada na aerodromu u Bruxellesu. Izložbu je otvorio zagrebački gradonačelnik Milan Bandić, dok je ministar kulture Zlatko Hasanbegović rekao da u Giacomettijevim skulpturama možemo prepoznati modernog, posrnulog čovjeka, tj. sebe.
Autorica izložbe i ravnateljica Umjetničkog paviljona Jasminka Poklečki Stošić rekla je da Giacomettijeve skulpture pokazuju čovjeka koji je izašao iz fizičkih i duhovnih ruševina Drugog svjetskog rata, ali da nas i danas uznemiruju jer je umjetnik imao snagu proroka. Izložba iznimnih Giacomettijevih djela posuđenih od francuske Fondacije Maegh ostaje otvorena sve do 8. siječnja.
>> Nakon Miroa i Rodina, u Umjetnički paviljon stigao Giacometti