Zagrebačka Gavella tradicionalno započinje zagrebačku kazališnu sezonu zvučnom premijerom. Izveden je Molièreov lektirni klasik "Umišljeni bolesnik" u razigranoj režiji Kreše Dolenčića, provjerenog stručnjaka za francuski repertoar. Dolenčić je Molièreovo ubitačno i univerzalno raskrinkavanje ljudskog egoizma iskarikirao znalački i s mjerom, ali i s jasnom namjerom da se približi tinejdžerskoj publici.
Stvarna kičma ove predstave su mladenački entuzijastični glumci, predvođeni lucidnim Enesom Vejzovićem u ulozi umišljenog bolesnika koji terorizira svoju okolinu, a onda i sebe te vehementnom Anjom Šovagović Despot u ulozi glavne, doduše pravedne spletkarice Toinette. Glumački ansambl nema slabe karike, ali ipak treba pohvaliti odličnu Barbaru Nolu kao Arganovu drugu ženu, Đorđa Kukuljicu kao udvarača i Nataliju Đorđević kao mlađu Arganovu kći te Gavelline glumačke prinove Anju Đurinović kao Arganovu stariju kći i njezina izabranika, energičnog Igora Kovača.
A kako je "Umišljeni bolesnik" u originalu spoj komedije i baleta, na Gavellinoj pozornici se umjesto plesa, ansambl odjeven u raskošne kostime Tee Bašić, raspjevao (najviše se pritom trudio Siniša Ružić), a odlično je zazvučala i živa svirka za koju je zadužen bio skladatelj Matija Antolić. S nostalgičnom glazbenom kulisom i Molièreovim jetkim i točnim rečenicama o medicini i ljudskoj pohlepi, farsična je komedija vrlo lako prerasla u burlesknu tragediju.
>> Prevarante treba ismijavati jer tada jednostavno nemaju kud