Amerikanci vole hrvatska vina

prezentacija vina
Jadranka Jureško Kero
23.09.2009.
u 08:05

Daniel Pedisich u Ameriku uvozi vina Bibich i tvrdi da se posao svake godine proširuje, ali je uvjeren da bez zajedničke akcije hrvatske države, diplomacije i turističke zajednice, kao što to rade Grci i Talijani, neće biti pravog uspjeha u probijanju hrvatskih vina na američko tržište.

Hrvatska vina imaju dušu. U njima je izražena pripadnost Mediteranu, a ona slavonska  u vrhu su najbolje europske tradicije uzgoja vinograda i proizvodnje vina. Uvjeren sam da će u budućnosti hrvatska vina biti zastupljenija na američkom izbirljivom tržištu .

Tim je riječima Frank Dietrich, izvršni direktor američke kompanije Blue Danube koja se bavi uvozom vina, komentirao predstavljanje hrvatskih vina na neovisnom testiranju vina koje je u ponedjeljak održano u restoranu Del Posto u vlasništvu Lidije Bastianich i Maria Batalia u New Yorku.

- Prvi sam put u New Yorku na prezentaciji svojih vina i zadovoljan sam interesom koji pokazuju američki kupci jer iz njihovih pitanja zaključujem da znaju što žele od kvalitetnog vina i moja ponuda ih može zadovoljiti. Spreman sam izvoziti na američko tržište i pregovaram s distributerima - izjavio je za Večernji list Davor Zdjelarević koji je nakon boravka u Havani, gdje su se na Mesićevu prijamu pila samo njegova vina, doputovao na prezentaciju u New York.

Daniel Pedisich uvozi vina Bibich u Ameriku i tvrdi da se posao svake godine proširuje, ali je uvjeren da bez zajedničke akcije hrvatske države, diplomacije i turističke zajednice, kao što to rade Grci i Talijani, neće biti pravog uspjeha u probijanju hrvatskih vina na američko tržište.

Plenkovićev Plavac, Toljaničeva žlahtina, Dingač, vina Ivana Dolca  serviraju se u 35O restorana širom Amerike i prodaju u vinotekama, a uskoro će tom popisu biti pridružena i Zdjelarevićeva vina. Na primjedbe da kod nas nema dovoljne količine vina za stalni rast izvoza, Frank Dietrich naglašava da je svima jasno kako Hrvatska ne može biti poput Čilea ili Francuske u kvantiteti prodaje vina, ali u kvaliteti može ostaviti traga i prodati sve svoje viškove na stranom tržištu.

Ključne riječi

Komentara 2

DO
doktorica
08:30 23.09.2009.

Treba poraditi na izvozu naših vina u inozemstvo.

SO
Somelier
08:41 23.09.2009.

Nisam čuo za to vino. To bi valjda bilo nešto kao Babić. Vjerujem da Amerikanci vole naša vina jer oni ih jedini i mogu platiti.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije