Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862. predstavio je 3. ožujka 2014. godine Poetry projekt, zanimljivu i edukativnu kampanju u kojoj nas je želio potaknuti na otkrivanje i prepoznavanje poezije u svakom trenutku kada se susretnemo s njom.
Povodom toga u zagrebačkim tramvajima nalazilo se 10.000 poruka sa stihovima poznatih i priznatih hrvatskih pisaca poezije koje su imali priliku pronaći svi korisnici javnog prijevoza.
Kao nastavak projekta, na Međunarodni dan poezije 21. ožujka 2014., Julius Meinl je odlučio nagraditi sve ljubitelje kave. Stoga će 21. ožujka u 255 kafića diljem Hrvatske u kojima se toči Julius Meinl kava, valuta plaćanja biti poezija.
Naime, svi oni koji na taj dan odluče popiti kavu imaju je priliku platiti svojom pjesmom, riječima, stihovima, mislima, zapisanim na komadu papira kao dio velikog globalnog Poetry projekta.
Julius Meinl je brand koji je od svojih početaka izgrađen na načelima kulture, umjetnosti, poezije. Ni jedan drugi brand nije toliko povezan s Bečkom kulturom, s umjetničkim izražajem s ciljem promocije umjetnosti kao neiscrpne snage stvaranja novih životnih vrijednosti. Upravo zato Julius Meinl svojim potrošačima želi ponuditi još nešto, ponuditi im puno više od pukog ispijanja kave te na Međunarodni dan poezije pružiti im novo nezaboravno iskustvo da kavu plate svojom poezijom.
Ako ste baš pravi ljubitelj poezije, možete svoje stihove ostaviti na službenoj Facebook stranici Julius Meinl kave i možda postanete ambasador ovog projekta.
>>Idemo na kavu! Znate li koliko kave Hrvati popiju u godinu dana?