Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najširim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, nagrađuje svoje partnere, vlasnike smještajnih objekata koji kontinuirano pružaju gostima odlično korisničko iskustvo i dodjeljuje im nagradu Guest Review Award 2017. Na temelju više od 140 milijuna recenzija, ove godine nagradu dobiva 549 937 smještajnih objekata u 218 zemalja i teritorija, među kojima je ove godine i nekoliko novih zemalja: Kuba, Ekvatorijalna Gvineja i Liberija. Zemlje s najviše nagrada su Italija (81 603), Francuska (33 500), Sjedinjene Američke Države (30 502), Španjolska (29 598), Njemačka (25 969), Hrvatska (24 395), Ujedinjeno Kraljevstvo (21 655), Poljska (18 391), Rusija (18 300) i Grčka (17 361).
Po prvi put apartmani zauzimaju prvo mjesto ispred hotela kao najnagrađivanija vrsta smještajnih objekata i čine 30% svih nagrađenih objekata u 2017. Zapravo četiri od pet najnagrađivanijih vrsta smještajnih objekata ne uključuje tradicionalni hotel: apartmani (165 876), hoteli (132 339), kuće za odmor (63 697), smještaji s doručkom (B&B) (55 833) i vikendice (29 634).
Ovaj kontinuirani interes korisnika za jedinstvenim boravcima i iskustvima vidljiv je i u nedavnom istraživanju koje je Booking.com proveo na uzorku od 19.000 putnika iz 26 zemalja, u kojem jedan od tri (33%) putnika tvrdi da bi u 2018. radije boravio u privatnom smještaju nego u hotelu. Također, jedan od pet (21%) putnika tvrdi da bi u nadolazećoj godini razmislio o dodavanju vlastitog doma na stranicu za rezervaciju smještaja. Uz 40% putnika koji u 2018. žele boraviti u vrsti smještajnog objekta u kojoj prije nisu bili, potražnja i interes za raznolikim izborom smještajnih objekata ostaje jaka.
U Hrvatskoj je nagradu dobilo 24 395 objekata svih vrsta s ukupnom prosječnom ocjenom recenzija od 9,0. Također, 243 objekata ostvarilo je savršenu ocjenu 10, što pokazuje njihovu predanost cilju da korisnicima omoguće nezaboravan boravak. U top 20 najnagrađivanijih gradova Hrvatska se našla s čak četiri – Split koji se nalazi na drugom mjestu odmah nakon Rima, Zadar i Dubrovnik koji se nalaze na 9. i 10. mjestu i Zagreb koji se nalazi na 19. mjestu. Prema broju dobivenih nagrada Hrvatska se ove godine popela s 9. (2016.) na 6. mjesto.
„Više od 140 milijuna recenzija dostupnih na Booking.com-u autentična su iskustva stvarnih gostiju. One ne samo da pomažu putnicima da pronađu idealan smještajni objekt, nego i pružaju vlasnicima smještajnih objekata aktualne i svježe povratne informacije koje mogu pozitivno utjecati na njihovo poslovanje,“ kaže Peter Verhoeven, globalni direktor odjela Partner Services u Booking.com-u. „Ovim nagradama čestitamo, zahvaljujemo i odajemo počast jedinstvenoj skupini pravih junaka na području uslužnih djelatnosti, našim partnerima, koji svakodnevno predano rade kako bi svim putnicima osigurali izvrsno korisničko iskustvo i dragocjene uspomene s putovanja.“
Za osvajanje nagrade objekti moraju imati prosječnu ocjenu recenzija 8,0 ili više na temelju najmanje 5 recenzija u 23:59 (CET) 31. listopada 2017. Recenziju objekta smiju napisati samo korisnici Booking.com-a koji su ostvarili boravak u objektu. Oni nakon odjave iz objekta dobivaju obrazac za ocjenjivanje svog korisničkog iskustva u šest kategorija: čistoća, udobnost, lokacija, sadržaji, osoblje i vrijednost za novac. Budući da se recenzije nikad ne uređuju i mijenjaju na bilo koji način, putnici mogu biti sigurni da čitaju autentične dojmove o stvarnim korisničkim iskustvima u smještajnim objektima na Booking.com-u.