Kruh, namirnica koja se svakodnevno nalazi na stolovima, također ima svoje više ili manje omiljene vrste te, sudeći prema njima, tako dobiva i povjerenje kupaca. Hrvatski potrošači, prema istraživanju portala ‘Ja trgovac’ 47% ispitanika kruh kupuje u pekarnama jer im je kvalitetniji, a 45,5% u supermarketima. Više od polovice onih koji sami peku kruh tvrde kako im je bolji i jeftiniji te im je praktičnije. Kupci najčešće prepoznaju pekarski lanac Mlinar, slijede ga Klara, Pan Pek, Dubravicu, a na začelju su Klas i Kruna.
Zanimljivi su odgovori potrošača na pitanje misle li da se kvaliteta kruha i pekarskih proizvoda poboljšala s otvaranjem sve većeg broja pekarskih lanaca. Mišljenja su podijeljena jer je gotovo podjednak broj potrošača koji smatraju kako nije došlo do pomaka i da je kvaliteta ostala nepromijenjena (39,5%), kao i onih koji drže kako se kvaliteta proizvoda poboljšala (39%). Da se kvaliteta pekarskih proizvoda pogoršala, pak, smatra 17% ispitanika.
Nije tajna da Hrvati vole kruh pa ne začuđuje podatak da ovaj prehrambeni proizvod svakodnevno konzumira čak 81,8% ispitanih. Redovito, ali ne baš svaki dan kruh jede njih 13,3%, barem jednom tjedno 2,3%, a rijetko 2,8 posto ispitanika.
Čak osamdeset posto Hrvata stalno jede kruh
Da sami peku vlastiti kruh trudi se 6,4 posto potrošača, a zanimljivo je da onih koji uopće ne konzumiraju kruh ima tek jedan posto
Komentara 67
šta je prava recesija?!?! Kad uđete u prodavaonicu kruha,prodavačica vas pita šta želite,a vi odgovorite:hvala,samo razgledavam !!!!!!!!!!!!!!
a gde je nestao leb naših baba?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ko nestane kruha, prelazimo na kolače.....