IT tvrtka Combis i craft pivovara Varionica zajedno su osmislili i na tržište plasirali craft pivo Hack3r.
"Combisov Hack3r dio je #GetInvolved inicijative kroz koju mijenjamo zajednicu i utječemo na društvo. Tako je Hack3r nova zvijezda 30SEC cyber security kampanje na kojoj radimo više mjeseci i educiramo javnost o online prijetnjama. Hack3r ima dvije edicije – white hat i black hat i nadamo se da će se i terminologija uhvatiti u javnosti, da će ljude zaintrigirati i da će tako shvatiti da se internet sigurnost odvija kroz nadmetanje 'bijelih' i 'crnih' šešira odnosno dobrih i 'zločestih' hackera", rekao je Goran Car, glavni direktor Combisa.
Prema riječima Davora Simičića, jednog od suosnivača Varionice, Hack3r pivo na craft tržištu definitivno radi promjene načinom proizvodnje i kvalitetnim sirovinama koje su se pritom spojile, ističući da je do suradnje s Combisom došlo zbog želje da se kreira inovativno craft pivo s ekskluzivnim potpisom.
"Razvoj piva bio je potpuno slobodan bez ograničavajućih faktora poput cijene ili sirovine, što je stvorilo fantastično iskustvo pivarenja. Vodili smo se time da stvorimo novi i drugačiji craft, a posebno sam ponosan na white hat edition koji pruža intrigantan doživljaj i zbog čega je i ime piva u potpunosti pogođeno", kaže Simičić.
Svijetlo ale pivo Hack3r prati stil američke IPA-e. Kako kažu tvorci Hack3ra, ovo je kreativna voćna bomba sa sinergijom ananasa i kokosa, a dostupna je za narudžbu na web stranicama Varionice od petka 9. srpnja.
Proizvodnja tamnog ale piva je završena, čeka se trenutak prave zrelosti za punjenje i distribuciju, što se očekuje u rujnu.
"Lansiranje Hack3ra svakako ćemo popratiti novom edukacijom o sigurnosti jer unutar ovog područja ima jako puno tema o kojima se nedovoljno zna i priča. Svima savjetujemo bez obzira jeste li u uredu ili u hladu negdje na plaži – uvijek bar jednim okom pazite i da ste online sigurni", rekao je ovim povodom Goran Car.