Brend toaletnog papira, Charmin (inače u vlasništvu Procter & Gamblea (P&G), dizajnirao je novi toalet papir koji je tri puta veći od uobičajenog i kao je stvoren za milenijalce.
- Standardni toaletni papir traje oko 18 dana, međutim ovaj novi traje dva do tri mjeseca - rekao je Rob Reinerman, inovativni direktor u P&G-u, piše New York Post.
- Super mi je što ne moram stalno brinuti o mijenjanju papira - napisao je jedan od kupaca.
Ogroman je papir kreiran kao odgovor na rezultate istraživanja koji su pokazali kako se kućanstva milenijalaca sve češće susreću s ograničenim prostorom za pohranu. Samim time, iz kompanije smatraju kako mladi time imaju manjak mjesta za zalihe toalet papira, te im je svaki kutak kućanstva bitan.
Mišljenja su kako je ovo, osim milenialsa, pogodno i za stariju populaciju, a papir se još uvijek nalazi u fazi testiranja. Dostupan je na stranici Charmina, no još uvijek se nije pojavio na policama trgovina. Papir za jednu osobu će tako stajati oko 5 dolara, a onaj obiteljski 10 dolara.
Neka jedan papir koriste više puta pa će im duže trajati.I od brisanja guzice su nauku napravili.