Gotovo polovica hrvatskih potrošača koristi se programima lojalnosti trgovačkim lancima, a čak ih je 70% zadovoljno pogodnostima koje dobivaju tom uslugom. Podaci koje su dobili ispitivači s portala ja trgovac kažu da kreditnu karticu nema 52,5% ispitanika. Jednu kreditnu karticu ima ih 32%, a oko 11% raspolaže dvjema. Od ukupno ispitanih, njih 236 ili gotovo 52 posto izjavilo je kako nisu članovi programa lojalnosti nekoga trgovačkog lanca. Oni koji to jesu najviše povjerenja imaju u Konzumov MultiPlusCard (34%) i dm-ov program vjernosti koji okuplja malo više od 15 posto ispitanika. Mercatorovu karticu Piku ima oko 8% kupaca, slijede Billa sa 5,5% te Bipa i Getro sa po 2,6%. Čini se kako i programi lojalnosti ispunjavaju svoju svrhu jer je gotovo 70% anketiranih zadovoljno svojim programom vjernosti.
Da bi se njihovi privatni podaci koje pružaju članstvom mogli zloporabiti strahuje gotovo četvrtina ispitanih (24,7%). S druge strane, gotovo 60% sudionika istraživanja nema takvih strahova, a 16% bilo je neodlučno u vezi s tim pitanjem. Trećina ispitanika (33,2%) izjavila je da su odani i privrženi određenom brendu (marki) proizvoda.