Prava kupaca

Ne želim novu kuglu nego svoje pravo na pritužbu

'kugla01_nnn_ziv_280311'
''
31.03.2011.
u 08:00

Dobri odnosi s kupcima vrlo su nam važni i zbog toga ćemo vašoj čitateljici izdati potvrdu koju želi, dobili smo odgovor iz Top Shopa

Koja su prava potrošača, kupca koji ulaže svoj novac i koliko su trgovci dužni jamčiti i na kakav način za prodanu robu, pita se čitateljica Jasna K. iz Zagreba. Donosimo njezinu priču, u kojoj nije bila zakinuta financijski nego, drži ona, moralno, a provjerili smo je i kod prodavača. 

Rješenje za alergičare  

Kugla kojom će oprati rublje bez upotrebe deterdženta Jasni K. iz Zagreba (podaci poznati redakciji op. a) učinila se idealnim rješenjem za njezine zdravstvene probleme. Inače alergična na kemikalije, pa čak i na one za pranje rublja, Jasna je pranjem kuglom koja se reklamira u TV-prodaji, a prodaje je tvrtka Top Shop, bila oduševljena i prije nego što ju je kupila i iskušala, a činjenica da će uštedjeti, dodatno ju je motivirala. 

– Kupila sam dvije kugle za pranje rublja bez dodatka deterdženta za 400 kuna. No nakon četiri mjeseca korištenja gumeni omotač kugle se razderao i ispao je dio kuglica koje su se nalazile u unutrašnjosti – objašnjava čitateljica. Napominje da obitelj čine dva odrasla člana i da broj pranja u ta četiri mjeseca nije mogao biti veći od 60, što je daleko od obećanih 1000 pranja. 

– Zvala sam operatera TV-prodaje, no dobila sam informaciju da za kuglu reklamacije uvažavaju u roku od dva tjedna. Vrlo brzo javila se i njegova šefica te mi ponudila da će – ako imam račun – poslati novu kuglu. Račun sam poslala telefaksom, no nije bilo ni pošiljke niti objašnjenja. Ne inzistiram na novoj kugli, ali zato ustrajem na pismenoj potvrdi da za kugle od 400 kuna, koje trebaju izdržati 1000 pranja, imam pravo reklamacije – dodaje čitateljica Jasna. 

Prepiska bez kraja 

Uslijedila je prepiska e-mailovima između Jasne i šefice prodaje, koja joj je željela poslati novu kuglu u zamjenu za staru. No, Jasna se nije dala. Ustrajala je da ne želi trošiti na poštarinu za slanje, ali zato traži potvrdu u kojoj joj priznaju pravo na reklamaciju. Nije ju dobila pa smo to u njezino ime pokušali učiniti mi. Cjelodnevno telefoniranje s Top Shopom, razgovori s nekoliko agenata i ponavljanje priče rezultiralo je odgovorom:

– Poštovanoj gospođi izdat ćemo potvrdu koju želi, iako proizvod nema jamstveni rok. Rado bismo joj isporučili novu kuglu, no kako ustraje na potvrdi, izdat ćemo joj je. Želimo njegovati dobre odnose sa svojim kupcima i njihovo je zadovoljstvo ispred svega.

Ključne riječi

Komentara 4

DR
drmrbr
09:19 31.03.2011.

Ovo je sad pretjerivanje i tjeranje maka na konac, budimo realni. Mogla je dobiti drugu kuglu, što je sasvim dovoljno pošteno, a ne , s oproštenjem zaje.avat sve okolo.

LI
liliZG
09:26 31.03.2011.

....da i meni se čini da je to mak na konac, pošto proizvod nema garanciju, a htjeli su joj poslati novu kuglu, a ta stvarčica i nije tako jeftina..........još jedan od proizvoda koji zapravo ne ispunjavaju ono što je obečano na reklami.....

AN
AnaB1982
09:33 31.03.2011.

kaj to stvarno funkcionira? mislim, to govno od kugle opere veš bez deterđenta... ja sam stvarno mislio da je to prodavanje magle, a vidim čitateljica se buni ne da nije opralo veš, nego se kugla raspala... šteta što nije napisalala jel to stvarno pere

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije