Ljudi se tješe hranom i u društvenim krizama, ne samo u trenucima vlastitog neraspoloženja, tjeskobe, depresije, pokazalo je istraživanje sa sveučilišta u Miamiju.
– Stalna izloženost ljudi lošim vijestima u njima budi želju za dodatnim kalorijama. To se događa kad je riječ o osobnim krizama, ali i puno većim, društvenim i ekonomskim. Mediji u tim slučajevima ljude stalno bombardiraju negativnim vijestima što rezultira gotovo epidemijom debljanja – kazao je voditelj istraživanja Juliano Laran. Dodaje da nas kaloričnija hrana dulje drži zadovoljnijima, piše Daily Mail.
Neizvjesna budućnost i crne prognoze tjeraju ljude da proživljavaju svaki dan kao da im je posljednji. Mozak se tada podsvjesno okreće hedonističkim užicima. Rezultat je taj da podsvijest snažno prima te poruke, pa su ljudi skloniji konzumirati i do 40 posto više hrane od onih koji primaju neutralne poruke.
Mislim da je veći problem u tome što ljudi zbog slabijeg imovinskog stanja kupuju smeće od hrane (koje je jeftinije, i kaloričnije), i zato se debljaju.