Pivnica Medvedgrad

Seljačke bune ne bi bilo da su Tahi i Gubec pili i jeli u Medvedgradu

Pivnica Medvedgrad
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
1/12
05.10.2015.
u 10:23

Da je kojim slučajem Franjo Tahi u svom dvorcu Susedgrad iz fore otvorio pivnicu Medvedgrad, seljačka buna bila bi najkraći organizirani ustanak agrikulturnog sektora u povijesti čovječanstva. Matija Gubec bi nakon treće runde rezanog piva odstupio s dužnosti, a nakon pete runde založio bi sjekiru za porciju bunceka sa zeljem. Njegovi suradnici i taktički konzultanti bi nakon variva od graha konstituirali odbor za doček dežurnom krvniku, a nakon šeste runde tamnog piva vlastoručno bi izradili aranžman od vila, krampova i kolaca te ga poklonili Tahiju za imendan. Tko zna koliko je takvih mini ustanaka usahnulo u posljednjih dvadeset godina postojanja aktualne pivnice Medvedgrad.

Tajna vrtoglavog uspjeha istoimene pivnice je u tome što na licu mjesta proizvode najbolje pivo koje možete platiti u kunama. Možda i šire, jer su u mrtvoj utrci s najboljim pivom koje sam plaćao u drugim valutama. A što se toga tiče, tu mi fakat možete vjerovati na riječ, jer se radi o nečijoj stogodišnjoj plaći. Hrana koju poslužuju također je produkt intenzivnog nastojanja da vam se ugodi, da vas se oraspoloži i da vam popravi krvnu sliku.

U svojim osvrtima uvijek se obrušim na jedan ogledni primjerak, ovaj put je riječ o pečenom bunceku s hrenom. Kolaž osjećaja koji vas obuzme pri konzumaciji može shvatiti samo istinski hedonist. Radost. Spoznaja istinske pripadnosti hrvatskoj prehrambenoj zajednici. Zabrinutost za prijateljske narode uhvaćene u mrežu nutricionističko-farmaceutskih lobija. Ponos. A da ne govorimo o tome kako je to fino za papat.

Još imaju i novog chefa, gospodina Ivicu Štrumla, koji već daje dodatni kick uvodeći novitete. U prvom redu navale je biftek crna kraljica, ogledni primjer simbioze goveđe pisanice i reduciranoga crnog piva. Zatim bakini trganci, domaća tjestenina rađena iskusnom rukom. Sve to je, naravno, sljubljeno sa širokom paletom svježe pripravljenog piva i bonus proizvoda. Ovaj izvještaj više sliči reklami za muški Disneyland, ali činjenica je da ljepši spol čini minimalno polovicu publike. A nakon treće runde ih je duplo više.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije