Pitanje
Predstavnik sam suvlasnika zgrade i imam službeni telefon pa me zanima može li se taj trošak naplatiti od pričuve ako ima novca? Pitanje je postavila čitateljica Ksenija.
Odgovor
Ako je riječ o službenom telefonu, tada bi predstavnik stanara trebao podastrijeti stanarima dokaze da se on koristi samo u službene svrhe. Predstavnik stanara može zatražiti ispis svih telefonskih poziva od operatora i tako se može točno vidjeti o kojim je razgovorima riječ i je li telefon upotrebljavan i privatno ili samo za potrebe zgrade. Ovim putem može se i naplatiti trošak službenog telefona iz pričuve, ali samo ako ima novca.
Predstavnik stanara može se dodatno osigurati tako da se telefonom služi isključivo za službene potrebe odnosno zvanje raznih majstora, dogovore oko zgrade i slične potrebe.
Treba napomenuti da bi i inače svaki predstavnik stanara trebao redovito informirati i obavještavati stanare zgrade kako se troši novac iz pričuve, pa bi ih tako trebao informirati i o službenom mobitelu ako postoji, odgovorio je Ilija Rkman iz Društva Potrošač.