Istraživanje

U omiljenom centru kupci troše u prosjeku 150 kuna

šoping
Pixsell
11.05.2010.
u 08:00

Kaufland je drugi na listi omiljenih centara, Konzum tek treći, a zadnji je Westgate.

Hrvatima nikada dosta trgovačkih centara. U centre idu u šoping, na druženje s prijateljima, oni su im omiljena odredišta za obiteljski izlet... O toj ljubavi prema šopingu najbolje svjedoči istraživanje Best Buy Awarda (svjetski slavno ime u neovisnu istraživanju tržišta) u kojem su upravo hrvatski kupci odabrali centar koji nudi najbolji omjer kvalitete i cijene. 

Prema njihovu sudu (400 ispitanika iz cijele zemlje), to je zagrebački City Center One. 

– Naša je snaga u optimalnu odnosu brendova i ponude, pristupačnoj lokaciji, ugodnu prostoru za boravak kupaca i isticanju centra kao odredišta koje nudi mnoga događanja – kaže Vlatka Svedružić iz City Centera One te dodaje: 

Na listi i Westgate 

– Prema postavljenim brojačima, u tjednu naš centar posjeti oko 150.000 posjetitelja. Usporedbom ukupnih prometa u centru koji su u 2009. dosegnuli 150 milijuna eura, prosječna kupnja tijekom 2009. bila je oko 150 kuna. 

Iako se najveći hrvatski trgovački centar Westgate našao na zadnjem (11.) mjestu, ovo mu istraživanje ide u prilog jer mnogi centri nisu se uopće našli na popisu(poput King Crossa, Garden Malla, Importannea, Centra Kaptol...), a ističu kako im je broj posjetitelja porastao vikendom za 20 posto i za naklonost kupaca borit će se brojnim akcijama. 

Kako to rade Švicarci 

– Cilj je istraživanja Best Buy Awarda bio pomoći građanima u pronalaženju usluga i proizvoda koji nude najbolji omjer cijene i kvalitete. Sada, u recesiji, možemo reći da i hrvatski potrošači, koji su inače olako hvatali stvari sa polica, kupuju kao što to rade Švicarci pa gledaju i što o tome kažu neovisna istraživanja kao što je naše – smatra Mirjana Pelaić, direktorica Best Buy Award Hrvatska.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije