Iako je to tek peta utrka sezone, VN Španjolske će ovaj
vikend gotovo sigurno dati odgovor na pitanje tko će ostati u borbi za
naslov prvaka.
Utrku u Barceloni je sedam momčadi, onih koje u Australiji nisu
startale s tzv. double-decker difuzorima, označilo kao nastup u kojem
očekuju veliki napredak.
Kimi:
Još zaostajemo
Ferrari je u Španjolsku došao sa svojim
rješenjem double-decker difuzora, no Talijani su na bolid
postavili i nove usmjerivače zraka, a za Kimija
Räikkönena inženjeri su napravili i lakšu
verziju bolida, jer je Finac čak 10 kilograma teži od Felipea Masse.
– Bolid je bolji, no još će malo vremena proći
dok ne počnemo pobjeđivati – priznao je
Räikkönen.
Najveće promjene na bolidu ima momčad BMW-a, koja je zbog brojnih
novosti odustala od KERS-sustava. BMW još nije dizajnirao
double-decker difuzore, no inženjeri su podigli nos bolida, a napravili
su i promjene na stražnjim krilcima. Kao i momčad Renaulta, no Francuzi
su u posljednje tri utrke ipak bili puno bliže najboljima. McLaren je,
kao i Ferrari, za Španjolsku pripremio novi difuzor.
Svi
u dvije sekunde
Ni u Brawn GP-u nisu mirovali, vodeća momčad je malo
usavršila svoj ionako sjajan difuzor, a promijenila je i
cijelo podvozje nadajući se da će joj to donijeti dvije do tri
desetinke. Toyota je radila na prednjim i stražnjim krilcima, dok je
Red Bull usavršavao već postojeća dizajnerska
rješenja.
Na prva dva treninga najbrži su bili Nico Rosberg (Williams) i Jenson
Button (Brawn GP), no svih 20 vozača naguralo se u dvije sekunde. Ipak,
tek će subotnje kvalifikacije dati pravu sliku novog odnosa snaga.
FORMULA 1 Ovaj vikend na VN Španjolske počinje lov na Brawn GP