Malezija je još više produbila sukob. Onih s “double decker” difuzorom i onih koji su uvjereni da su Brawn GP, Toyota i Williams previše rastegnuli nova pravila.
Ross Brawn je nakon utrke u Sepangu napokon odlučio “oprati” tužitelje (McLaren, Ferrari, Renault, Red Bull i BMW Williams), podsjetivši ih da je prije godinu dana svima njima ponudio bolja i jednostavnija pravila, koja tada nikog nisu zanimala.
– Da su prihvatili moj prijedlog, ne bi sada razgovarali o difuzorima ili drugim spornim elementima na bolidu. Očistili bi formulu 1 od sive zone i svi bi bili zadovoljni. No, kad su shvatili da su negdje pogriješili u razvoju bolida, sad bi se igrali policajaca – izjavio je Brawn, dodavši da je njegova savjest čista.
Velikanima je sad preostalo lobiranje da se 14. travnja zabrane kontroverzni difuzori, ali, malotko ipak vjeruje da će FIA promijeniti odluku, to više što i njezin predsjednik Max Mosley ne smatra da je prednost Brawn GP i Toyote samo u difuzorima.
– McLaren i Ferrari sad plaćaju cijenu uspjeha prošlih godina. Nisu imali dovoljno vremena za rad na bolidu s toliko novih pravila – dodao je Brawn.
Njemački mediji otkrili su, pak, da je glavni krivac za neuspješno kockanje Räikkönena s kišnim gumama bivši sedmerostruki prvak Michael Schumacher.
– Ne želim otkriti tko je odlučivao, to je interna stvar momčadi – rekao je Schumi.
Predsjednik FIA-e Max Mosley otkrio je plan da bi sve momčadi od 2013. trebale koristiti identičan motor.