Platio je Lewis Hamilton nekoliko misa za onih 900 metara asfalta
Interlagosa. Ugurao je pokoju i za Brazil, zna Britanac da će se morati
vratiti i 2009. No, i najmlađem je svjetskom prvaku u povijesti jasno
da mu uoči početka nove sezone 900 metara neće biti dovoljno, njegove,
kao i McLarenove teškoće trenutačno se broje u kilometrima
koje, dan uoči vikenda u Melbourneu, Britanci više nemaju.
Brawn GP
šokirao
– Nismo u prvom redu najvećih favorita, ali ne sumnjam da
ćemo uskoro biti – tješi se Hamilton.
Novi motor MP4-24 vrhunski je proizvod, no inženjeri britanske momčadi
promašili su pri dizajniranju bolida.
– Počinjemo ispočetka, sve što je bilo prije
moramo zaboraviti – dodao je Hamilton.
Brojne promjene pravila potpuno su ispremiješale karte i u
ulogu favorita prometnule momčad koja je tek prije tri tjedna prvi put
testirala bolid. A ona je tada u Barceloni šokirala sve
momčadi pomevši konkurenciju za više od jedne
sekunde.
– Prema Brawnovoj momčadi mi ostali smo amateri –
iskren je bio Frank Williams.
Gotovo je nevjerojatna priča da su Jenson Button i Rubens Barrichello
prvi favoriti otvaranja sezone. No, bolid koji se pod paskom genijalca
Brawna pripremao čak 15 mjeseci morao je jednostavno uspjeti.
– Napokon u rukama imam bolid iz sna. Kada ubrzam, konačno
znam što ću dobiti. Dugo sam čekao ovakvu priliku
– priznao je Barrichello.
Ferrari je s novim F60 bolidom sigurno u vrhu, jer najveću su
teškoću, onu s izdržljivošću motora,
riješili. Felipe Massa još nije zaboravio Brazil
i jedan bod koji mu je nedostajao za naslov. Ali, zima je pomogla, zima
u kojoj je Felipe živio s mehaničarima.
Kimi ozbiljan
– Prošle sezone puno smo griješili, no
radili smo na tome da nam se više nikakve gluposti ne
dogode. Moj cilj je jasan, želim ponoviti 2008., ali uz
nešto drukčiji završetak – rekao je
Massa.
I Räikkönen je valjda prvi put u životu ozbiljno
shvatio posao kojim se bavi. Zaboravio je na izlaske, a nakon
završetka testiranja nije se pokupio s prijateljima u prvu
birtiju.
– Ovo je bolid koji napokon mogu voziti. Zapravo se tek sad
mogu zabavljati – istaknuo je Kimi.
Nick Heidfeld i Robert Kubica s BMW Sauberom odmah su uz Ferrari, a i u
Renaultu se nadaju da bi se s promjenom pravila mogli ugurati u vrh.
– Uoči Melbournea previše je nepoznanica i
upitnika, nitko zapravo ne zna što će se dogoditi
– priznaje Alonso.
OKTANSKI CIRKUS