NIŽE PLAĆE

Recesija zahvatila i bogati svijet Formule 1

26.03.2009.
u 10:25

Zarade vozača u iduće dvije ili tri godine neće više biti visoke kao do sada. Globalna financijska kriza i odlazak velikih sponzora (banke i osiguravajuća društva) već su natjerali momčadi da stegnu remen, no nakon što su shvatili da im u novčaniku nedostaje još novca, šefovi su počeli udarati i po vozačkim plaćama.

Flavio Briatore, prvi čovjek Renaulta, tako je u utorak priopćio da je s Alonsom i Piquetom dogovorio nešto niža primanja.

– Rekao sam Fernandu i Nelsinhu da bi, s obzirom na Renaultove velike financijske dubioze, prihvaćanje niže plaće bilo primjereno. Obojica su bez prigovora prihvatila nove ugovore – rekao je Briatore.

Povratkom u Renault prošle godine, Alonso je s 15 milijuna eura godišnjom plaćom bio u samom vrhu vozačkih zarada, no novim ugovorom Briatore ga je srezao za pet milijuna. Najbolje plaćeni vozač ostao je Kimi Räikkönen s 18 milijuna eura godišnjim primanjima, dok svjetski prvak Lewis Hamilton (McLaren) ima zajamčenih 13 milijuna eura po sezoni. Ferrari je jedina tvrtka u automobilističkoj industriji koja je prošlu godinu završila u plusu, pa Talijani nisu imali potrebu svojim vozačima smanjiti plaće.

S druge strane, Jenson Button je sam zatražio 50-postotno smanjenje svojih primanja u momčadi Brawn GP te će umjesto dosadašnjih 30 milijuna dolara koliko mu je plaćala Honda, sada primati 15 milijuna.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije