APEL

Reklamirajte naš loš život, gospodo!

20.06.2003.
u 00:00

"Svijetli" su primjeri Riječka banka, Sunčani Hvar i još mnogi

Nedavni TV "Forum" i istupi ministra Radimira Čačića i potpredsjednika Vlade Slavka Linića, o tome kako njihov rad, odnosno rad Vlade, treba više prezentirati javnosti - a sve da bi narod stekao dojam njihova dobroga i predana rada - ponukali su me da napišem ovo pismo. Gospodo, reklamni spotovi koje smo gledali u toj emisiji nisu potrebni građanima, skupi su i kontraproduktivni.

Reklamni spotovi ministra Čačića i njegova ministarstva više spadaju u promidžbenu predizbornu kampanju nego što ukazuju na stvarnost dobrog rada. Izgradnja autocesta stvarna je potreba za dobrobit naše domovine, a dobra je cesta sama sebi reklama. bez skupih spotova i ministrova smiješka, koji će ionako zakiseliti lica naše djece i unučadi kad budu otplaćivali milijarde dolara duga.

Izlaganje potpredsjednika Vlade gospodina Slavka Linića o 24 uspješna državna poduzeća i marketing o dobrom poslovanju čista je zabluda. Jer. ako se vanjsko zaduživanje pretače u ta državna poduzeća, onda to nije dobro ni za državu ni za narod. Stvarno dobro poslovanje tih poduzeća više bi se odrazilo na gospodarstvo, a to bi najprije osjetili obični i osiromašeni građani, posebno umirovljenici. I to oni čija je mirovina toliko mala da manja ne može biti i koji ne osjećaju nikakav boljitak. Naprotiv, sve lošije se živi, a to vam je cijela slika lošega gospodarstva.

A vaš marketing, možda predizborni, o dobrom gospodarstvu pokazali ste do sada više puta. Svijetli su vam primjeri Riječka banka, Sunčani Hvar i mnogi drugi neželjeni primjeri, a ima ih podosta.

Vladimir Petrinec, Krapina

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije