dućan u masarykovoj

Lega u Zagrebu: Gospodarstvo na životu održavaju – tetrapakom

lega lega (1)
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
1/8
12.12.2012.
u 21:00

Trrgovina Lega-lega kao stvorena za kreativce i sve koji se takvima osjećaju otvorena je u Masarykovoj 19.

Nakon Osijeka i Dubrovnika, logičan slijed bio je otvorenje dućana "Lega-lega" u našem najvećem gradu, kaže Boris Matešić, dizajner iz osječkog dizajn-studija MIT dizajn i jedan od kreatora poznatog brenda koji je u samom centru, u Masarykovoj 19, otvorio svoj prvi zagrebački dućan.

Osjetite pod rukom

Proizvodi originalnog hrvatskog dizajna – "Lega-lega" notesi, bilježnice, majice, plakati, šalice, kvačice za hlače za vožnju biciklom, kemijske olovke, podmetači za čaše i sve ostalo što se do papira izraditi da – namijenjeni su svim kreativcima koji vole pisati i crtati, a koji su dosad bili dostupni samo u Profilovim knjižarama ili putem web-shopa.

– Naše najveće tržište ipak je Zagreb pa smo željeli prezentirati svoje proizvode uživo. Mnogo je zanimljivije osjetiti pod rukom sve što je prikazano u našem web-shopu – objašnjava Matešić, čija tvrtka od 2009. godine, otkad je otvorena prva trgovina u Osijeku, samo raste.

"Lega-lega", koja sada ima 14 kreativaca u samom dizajn-studiju i 20-ak ljudi zaposlenih u proizvodnji i tiskari, nastao je kao odgovor grupice dizajnera koji su sami sebi postali – klijenti.

Vole ih i turisti

– Kako se sve u našoj državi centralizira, "Lega-lega" je nastao iz potrebe, da sami sebi pokažemo kako izgleda naš dizajn, a svoje smo proizvode onda upotrijebili kao marketinški alat. Majica je recimo bila najbolji način prezentacije nekog našeg dizajna, a ljudima se to svidjelo – kaže Matešić koji naglašava da rade sa strašću i veseljem.

Njihovi proizvodi osmišljeni su i proizvedeni u Hrvatskoj, čime daju skroman doprinos održavanju domaćeg gospodarstva na životu. Nakon što su prije ljeta otvorili dućan u Dubrovniku, proizvodi "Lega-lega" sve više pronalaze put do srca turista, a uskoro se planira širenje i preko granice, put europskih zemalja.

– Kreativnim pakiranjem uvijek iznenadimo kupce. Na primjer, majice smo pakirali u tetrapake, koji pak stoje izloženi u hladnjaku koji smo sami izradili. Kupci nas vole i smatraju nas originalnima pa  to daje nade da ćemo uspjeti i vani – zaključuje Matešić.

Ključne riječi

Komentara 1

DO
DoctorHandy
06:42 13.12.2012.

Kak sam uopće završio na ovom članku da mi je znat..

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije