RECENZIJA

Battlefleet Gothic Armada test je za svakoga tko se naziva strategom

Battlefleet Gothic: Armada
Foto: Battlefleet Gothic: Armada
1/4
21.08.2016.
u 15:00

Igra je jako teška, ovo nije klasična strategija gdje vi grupirate svoju flotu i kliknete da napadnu protivničku flotu

Priča Armade vodi se prastarom idejom: zlikovci (u ovom slučaju sile kaosa) traže misteriozni predmet koji će im pomoći u osvajanju galaksije. Vaša zadaća kao “pozitivca” (ako se itko u svijetu Warhammera može nazvati pozitivcem) jest spriječiti te zle sile u njihovu naumu i spasiti Gothic sektor svemira (prostor galaksije u kojem se odvija ova igra). U ulozi ste novopečenog admirala zvanog Spire i vodite njega i njegovu flotu do pobjede.

Priča je jednostavna, ali s obzirom na kompleksnost cijele igre, jednostavnost joj ide u prilog. Usto je tvrtka Tindalos Interactive, koja je napravila ovu igru, izuzetno vjerno i detaljno prikazala i okarakterizirala svaku od strana u igri pa će svi fanovi serijala Warhammer biti i više nego zadovoljni dok budu slušali dijaloge likova. Igra ima jako malo animacije, većina priče proteže se kroz dijaloge između misija u stilu role-play igara: prozori teksta s glasovnim zapisom. To bi inače bilo loše, ali u Armadi je voice-acting tako dobro odrađen da je dijaloge naprosto užitak slušati, pogotovo ako ste ljubitelj Warhammera, a ako niste – uvijek ih možete preskočiti. Dijalog je kvalitetno napisan i savršeno prikazuje svijet Warhammera 40.000 i pojedinih rasa. Prepun samodopadnosti Imperija, ludosti, kaosa, ratobornog ponosa orka i arogancije Eldara.

Armada je strategija u realnom vremenu (RTS) u kojoj kontrolirate flote svemirskih brodova temeljenih na svijetu Warhammera 40.000. To je širok opis koji zapravo loše opisuje srž ove igre, puno je preciznije reći da je ova igra brz i napet mikromenadžment svemirskih bitaka. Igra ne dozvoljava quicksave ni spremanje unutar borbe, možete spremiti igru samo između misija i predlažem da to radite jer igra je teška! Sprečavanje spremanja usred borbe ima svoje razloge, kampanja je koncipirana tako da svaka borba ima svoje posljedice pa, ako izgubite borbu, morate živjeti s posljedicama rezultata. To ne znači da ste izgubili, samo da će vam misije postati puno teže puno ranije ako nastavite gubiti, zato ponavljam – dobro je spremati igru ručno između borbi!

Kako sam već rekao, igra je jako teška, ovo nije klasična strategija gdje vi grupirate svoju flotu i kliknete da napadnu protivničku flotu. U Armadi vi kontrolirate sve detalje borbe. Svaki brod svake strane ima svoje slabosti i vrline, a u i prelijepim prepuni trzaju kupole pa s pojedinim u statistike. izgled i prelijep. predivno. podloga svim maglica, planetarnih Užitak slušati vašim je rukama kontrola svega vezanih za njih. Kontrola brzine, manevara, s koje udaljenosti da otvore vatru, s koje strane da napadaju, pa čak i koje da sisteme nišane na protivničkim brodovima. Zbog tih silnih detalja koji su na raspolaganju ovo je vjerojatno jedina strategija na tržištu u kojoj je upravo strategija zbilja bitna. Jer, ako pustite da brodovi rade što žele, i tri puta jača flota izgubit će od slabije. Svaka bitka je mikromenadžment iz minute u minutu, od namještanja brodova u optimalni položaj prema protivniku i iskorištavanja slabosti do stvaranja prilika i klopki, svaka bitka je napeta i treba vremena da se nauče sve finese efikasne kontrole flote.

Osim mehanikom, Armada se diči i prelijepim vizualnim detaljima, brodovi su dizajnirani do najsitnijeg detalja, prepuni pokretnih dijelova – topovi trzaju pri pucanju, hangari se otvaraju, kupole okreću, a sva oštećenja se vide pa često možete odrediti što ne valja s pojedinim brodom a da ne gledate u statistike. Najviše pak impresionira izgled svemira u kojem se borite: živ je i prelijep. Bitke se odvijaju u orbitama planeta i zvijezda, svaka izgleda predivno. Svemir je prepun, nije crna podloga s gomilom točkica, nego je u svim mogućim bojama i oblicima, pun maglica, crnih rupa, zvijezda, asteroida, planetarnih prstena...

Užitak je igrati ovu igru, užitak ju je i slušati i gledati.

Battlefleet Gothic: Armada odlična je strategija, a usudio bih se reći i jedina istinska strategija na tržištu koja zahtijeva korištenje strategije u svakoj borbi. Ne možete na silu proći nijednu misiju, ne možete nagomilati stotinu jedinica kao u Command & Conqueru ili Starcraftu. Ako to pokušate ovdje, izgubit ćete, u Armadi morate kontrolirati bitku. Igra je teška, ne oprašta pogreške, ona je test za svakoga tko se naziva strategom. Jednom kad naučite osnove izuzetno je zabavna, a kad vam dosadi kompjutorski protivnik, tu je i multiplayer! Ako tražite zahtjevnu strategiju koja će vas držati uz ekran jako dugo i usto ste fan Warhammera, itekako vam preporučujem Armadu!

>> Sve zbog čega ljudi igraju Mortal Kombat još je tu

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije