Tvrtke očekuju da njihovi zaposlenici budu prisutni, angažirani i produktivni. Međutim, zaposlenici nisu nužno produktivni samo zato što su fizički prisutni na poslu, smatraju u Bellabeatu, stoga su osmislili uz svoj pametni nakit i cijelu wellness platformu i to namijenjen upravo ženama u koporacijama.
Zdravlje i zadovoljstvo zaposlenika od iznimne su važnosti
Neangažiranost zaposlenika američke tvrtke godišnje košta oko 500 milijardi dolara izgubljene produktivnosti. Mnogi su zaposlenici neangažirani ili rade neučinkovito zbog problema povezanih s fizičkim i psihičkim zdravljem poput stresa, dehidracije, prekomjernog rada, loše prehrane ili nedovoljnog sna. Svojim holističkim pristupom temeljenim na stvarnim podacima, Bellabeat korporativni wellness program ima za cilj poboljšati psihofizičko zdravlje žena i njihovu produktivnost na poslu.
Novi korporativni wellness program ne samo da pomaže zaposlenicama da se zdravije hrane i više kreću, već im pomaže i upravljati stresom te poboljšati kvalitetu i količinu sna. Kroz edukaciju i kontinuiranu podršku, ženama se pomaže u stvaranju novih navika i drugog način razmišljanja koji promiče zdrav život i donošenje ispravnih odluka. Vodeći život na zdraviji i uravnoteženiji način, žene će biti angažiranije i produktivnije na poslu.
„Surađujući s većim tvrtkama koje razmišljaju futuristički, otkrili smo da poslodavci ne žele pratiti svoje zaposlenice, oni jednostavno žele da one budu sretnije i produktivnije - stoga smo osmislili koncizni preglednik ili dashboard isključivo za zaposlenice kako bi one mogle pogledati i podijeliti svoje psihofizičko stanje s kolegama na poslu. " - Melanie Messina, voditeljica razvoja proizvoda u Bellabeat-u.
Zaposlenice dobivaju pregled kolektivnog psihofizičkog zdravlja među svojim kolegicama putem zajedničkog preglednika koji prikazuje prosječne vrijednosti po određenom aspektu (aktivnost, san, hidratacija, razina stresa itd.) i ukupne podatke. Zaposlenice mogu kontrolirati koje podatke žele dijeliti u postavkama privatnosti odabirom onih aspekata koje žele podijeliti sa svojim kolegicama na poslu. To rezultira savršenom ravnotežom između pregleda rezultata i privatnosti pojedinca.
U Bellabeatu, napominju, ne radi se o generičkoj aplikaciji koja nudi "one-size-fits-all" rješenje. Zahvaljujući moćnoj umjetnoj inteligenciji koja je pokreće, aplikacija je sposobna učiti, prilagoditi se i postati preciznija, pružajući jedinstveno, potpuno integrirano i ultra personalizirano iskustvo prilagođeno svakoj korisnici.
Korporativni wellness program Bellabeat također se može koristiti u kombinaciji s drugim Bellabeatovim proizvodima, primjerice uz pametni nakit, to su Leaf, Time ili Spring, čime praćenje napretka postaje još jednostavnije.
Od osnutka 2014. godine, Bellabeat, kazuju, pomogao je milijunima žena širom svijeta poboljšati svoje psihofizičko zdravlje i produktivnost . S poboljšanim psihofizičkim zdravljem zaposlenica, tvrtke će također vidjeti njihovu poboljšanu produktivnost, te u konačnici i ostvarenje većih prihoda. Mijenjanje kulture wellnessa na radnom mjestu
Budući da je briga o zaposlenicima i samo stanje na radnom mjestu pod povećalom u posljednje vrijeme, riječ "wellness" znači mnogo više od grupnih joga satova ili prirodnih sokova u uredu. Sada, to znači uzeti u obzir mjerljive podatke o stanju i aktivnostima zaposlenih te pružiti informacije i alate koji im zapravo pomažu da budu bolji i na radnom mjestu i izvan njega, ističu u Bellabeatu..
Bellabeat se nalazi u svijetu wellnessa od samih svojih početaka, a ovaj iskorak u korporativni svijet ima velike implikacije. Microsoft, Coca-Cola i LG već su prijavljeni na Bellabeatovu platformu. Nadamo se da će to dovesti do pozitivnog i trajnog pomaka u kulturi na radnom mjestu koji osigurava sretne, zdravije i produktivnije zaposlenike, naglašavaju u Bellabeatu.