Zbog brojnih oglasa na internetu korisnici su na njih sve imuniji

oglasi-txt.jpg
import
25.02.2008.
u 22:04

Oglasi koji iskaču iz gotovo svake web stranice na koju kliknete postali su normalan dio klikanja po internetu. Nakon relativno nedavnog porasta popularnosti stranica za druženje na internetu oglašivači su zadovoljno trljali ruke vjerujući da su pronašli novi izvor zarade. No, kako sada stvari stoje, ova vrsta zarade na oglasima možda baš i nema tako svijetlu budućnost.

Stranice poput MySpace.com i Facebook.com na početku su svog razvoja oglašivačima donosili iznimno visoku zaradu, a sada je ulaganje u oglase na sličnim stranicama postalo više ili manje - bacanje novca, kažu stručnjaci. Korisnici interneta postali su, kažu, neosjetljivi na oglase.

S druge strane, vlasnici stranice MySpace.com zadovoljni su količinom novca koju dobivaju od oglašivača. Na primjer, 26% zarade FIM-a, u čijem je vlasništvu MySpace.com, potječe od višegodišnjeg ugovora s Googleom u vrijednosti od 900 milijuna dolara. Prema tom je ugovoru Google jedini koji može svoje tražilice uvrstiti na MySpace.

Google od ovog oglasa ima određenu korist, ali ne onoliku kolikoj bi se mogao nadati. Naime, Google svoj dio mora platiti čak i onda kad njegovi oglasi ne donesu dovoljnu zaradu.

Slično nezadovoljstvo osjećaju svi oglašivači koji žele da korisnik stranice i klikne na njihov oglas, a ne samo da ga vidi. Tek jedan posto posjetitelja koji vide oglase i kliknu na njih.

Iako su se oglašivači nadali da bi im stranice za druženje na internetu mogle pomoći pri ostvarivanju veće zarade zbog velike popularnosti, to se dosad nije ostvarilo. Jedina nada oglašivača trenutno leži u činjenici da su ovakve stranice, usprkos popularnosti, još uvijek u povojima i da se još uvijek ne zna kojim će putom otići. Za oglašivače, tako, možda još uvijek ima nade.

(NaM)

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije