Knjiga dopisnika Večernjeg lista i HRT-a iz Rima i Vatikana Silvija Tomaševića "Papa Franjo: Kako papa nade i nježnosti mijenja Rim, Crkvu i svijet", predstavljena je večeras u Zagrebu, u knjižari Algoritam Profil Mozaik Megastore. Na 226 stranica u 19 poglavlja Večernjakov je dopisnik i ugledni vatikanolog Silvije Tomašević oslikao osobnost pape Franje, koji u nešto više od godinu dana pontifikata svojom skromnošću, toplinom i dobrotom osvaja srca ne samo vjernika diljem svijeta.
- Knjigu sam pročitao za jednu noć. Čitao sam je kao najuzbudljiviji roman - kazao je na promociji Anton Šuljić, ugledni svećenik, književnik i bogoslov, dodavši da će nam čitajući ovu knjigu "ponekad zasuziti oči". Silvije Tomašević koji je knjizi dao radni naslov "Sasvim drukčiji papa", istakao je da je Franjo pokrenuo nezaustavljive reforme u Crkvi i da svakim danom svojim primjerom pokazuje da "Crkva mora služiti ljudima, a ne ljudi Crkvi". Podsjetio je Tomašević da je papa Franjo odbio živjeti u papinskom apartmanu jer mu je preraskošan. Odlučio se za skromni apartman u hotelu da bi bio bliže ljudima.
Foto: Borna Filić/PIXSELL
- Teško da će se nakon Franje novi papa vratiti u papinski apartman - kazao je Tomašević.
Glavni urednik Večernjeg lista Goran Ogurlić predstavio je brojnim gostima na promociji knjige bogatu novinarsku karijeru Silvija Tomaševića koji je u Večernjaku počeo raditi prije 44 godine, a danas je primjer multimedijalnog novinara koji gotovo istovremeno radi za novine, web izdanje, radio i televiziju, pri čemu je ostao novinar "starog kova" koji izbjegava svaki senzacionalizam..
>> Papa želi vratiti povjerenje u brak
>> Papa Franjo: Neka nitko ne upotrebljava Boga kao štit za svoje napade
HOHOHO. Jad i beda. Očito da je naručen članak. Od jezuita ništa dobro se nemože očekivati. , , , , jedan mali deo jezuitske zakletve kako je papa Francisko obučen da se pomaša : "Sine moj, od sada si naučenne moj, od sada si naučen da radiš kao licemer: među rimokatolicima da budeš rimokatolik, i da špijuniraš čak i sopstveno bratstvo; da ne veruješ nijednom čoveku, da nemaš poverenja niti u jednog čoveka. Među reformistima da budeš reformista, među hugenotima da budeš hugenota; neđu kalvinistima da budeš kalvinista; među protestantima da budeš protestant, i da bi pridobio njihovo poverenje, da tražiš čak i da se moliš sa njihovih propovedaonica, i da ih potkazuješ sa svom žestinom našoj Svetoj Religiji i Papi. I čak da se spustiš tako nisko da postaneš Jevrejin među Jevrejima, kako bi sebi omogućio da sakupljaš sve informacije za dobrobit svoga reda kao odani papski vojnik. (Čak toliko nisko da "se spuste" da se predstavljaju kao Jevreji, koji se pak uče u Talmudu da su oni budući vladari sveta.)