Prethodno izdanje Band Of Horses (Infinite Arms) priskrbilo im je ugled zvijezda u usponu, profitirajući na rastućem valu globalnog zanimanja za sve oblike kvalitetnog američkog indie-rocka. Srećom, nedavnim ulaskom pod korporacijske skute Sonyja nije žrtvovan njihov autorski pečat, premda je zvuk donekle prilagođen osnovnim prohtjevima radiofonije. Utjecaji u rasponu od ranog Neila Younga pa sve do bendova poput My Morning Jacket čuju se i na novom, četvrtom studijskom projektu Mirage Rock.
No, za bend koji je u tolikoj mjeri ukorijenjen u estetiku prve polovine sedamdesetih ključno je osigurati i stvarnu, a ne samo "mitološku" poveznicu s boljim vremenima. Zato je angažiran legendarni producent Glyn Johns – suradnik Erica Claptona na bestseleru Slowhand – i to se pokazalo ključnom odlukom. Danas Band Of Horses predstavljaju ono što su devedesetih godina bili The Jayhawks: autentični nastavljači ostavštine harmoničnog, poluakustičnog west-coast rocka, osmišljenog na najboljim radovima Younga, Eaglesa i Creedence Clearwater Revival.
Pjesma „Dumpster World“ najbolji je primjer: melankolična akustika pojačana besprijekornom melodijom i fino podešenim vokalima izmjenjuje se s tvrdim gitarističkim pasažom koji skladbu "otima kontroli". Ostatak albuma – snimljenog u analognoj tehnici u kalifornijskim Sunset studijima – bliže je konvencionalnijem pristupu koji jamči ugodu i solidnu kvalitetu istovremeno.