Sat vremena šarene bajke u kojoj se pleše (na glazbu iz koje "viri" linđo), ali u kojoj se spominju i ovrhe, a vila spremno poseže za čašom vina, nije teatar apsurda, već nova "Pepeljuga" kazališta Trešnja u režiji Jakova Sedlara. Šarenu i veselu scenu, koja jednostavnim okretom postaje obična kuća, ali i kraljevski dvor, kreirala je Dinka Jeričević, a kostime je osmislila Ika Škomrlj. Ona je pri tome kombinirala dječje maštarije na temu prinčeva i princeza sa svakodnevnom odjećom u kojoj se mladi danas šeću ulicama, što se kao princip pokazalo najzanimljivijim u haljinama koje nosi zla maćeha.
Na glazbu Đele Jusića scenske je pokrete koreografirala Almira Osmanović, a upravo taj dio autorskog rada na predstavi daje konačnu sliku koja pomalo koketira s vizualnim dojmom nijemih filmova. Kako je ovdje riječ o predstavi namijenjenoj najmlađim kazališnim gledateljima (od četiri godine naviše), to je više zbunjujući nego veseo dio nove "Pepeljuge". Od glumačke ekipe u prvom su planu, naravno, mladi: Jure Radnić kao Princ i Karla Brbić kao Pepeljuga, oboje razigrani i s pravom mjerom za publiku kojoj se obraćaju. Od ostalih uloga svakako treba izdvojiti Krunoslava Klabučara, više očajnog oca nego Kralja, dok su na žalost "zločestoće", Vanda Vujanić Šušnjar kao Maćeha te Daria Knez Rukavina i Marijana Mikulić, izvukle premalo toga iz uloga koje su stvorena da nasmiju.
>> Zapad zna koliko vrijedi koji glumac, koliko ga treba platiti, ali i koliko će donijeti