PROMO

Deveti paviljon Zagrebačkog velesajma spreman je za još jedan B2B gaming spektakl

Good Game Zagreb
Foto: Andro Tasovac
1/5
21.03.2024.
u 09:29

Neke od najvećih i najpoznatijih regionalnih kompanija dolaze predstaviti svoje gaming entuzijaste i uživati u atmosferi profesionalnog esport natjecanja

Kada se esport natjecanje i B2B svijet spomenu u istoj rečenici svima je jasno da govorimo o jedinstvenom konceptu natjecanja koji ne postoji nigdje u svijetu, a poznat je pod imenom Good Game Zagreb. Ovaj specifični esport turnir okuplja 32 kompanije iz čitave regije koji se s ciljem međusobnog upoznavanja, povezivanja, druženja, ali i prikupljanja sredstava za one u najvećoj potrebi, nalaze kako bi uživali u zajedničkom hobiju - igranju video igara. Svaka od kompanija odabire “reprezentaciju” od 6 zaposlenika koja će na virtualnim poljima najpoznatijeg FPS naslova, Counter-Strikea, braniti svoje boje, a gledateljima pružiti nezaboravno iskustvo.

Foto: Pavle Letić

Sve je počelo kao pilot turnir 2016. godine, kada je Nikola Stolnik, CEO Good Game Globala, odlučio okupiti nekoliko gaming entuzijasta, prijatelja i poznanika i organizirati prvi LAN party tog tipa. Tijekom godina, broj zainteresiranih je rastao, a iz jednog turnira nastala je i već spomenuta esport agencija, Good Game Global, koja je postala vodeća kompanija za razvoj esport natjecanja i promociju esport vrijednosti u Hrvatskoj. Uz to što Good Game Zagreb kompanijama nudi jedno posebno iskustvo team buildinga, ljubiteljima esporta, kako onima koji posjete veliko finale tako i online publici, omoguće da uživaju u profesionalnoj esport atmosferi, svaka od kompanija natjecatelja odabire udrugu kojoj će donirati dio nagradnog fonda natjecanja. Sva financijska sredstva nagradnog fonda su u potpunosti donirana neprofitnim organizacijama, a od samih početaka do sada, prikupljeno je preko 55.000 eura.

Foto: Pavle Letić

Natjecatelji su regionalno poznate IT kompanije ili IT odjeli renomiranih kompanija koje posluju na našim prostorima. Tijekom godina, na natjecanju su sudjelovali Rimac Automobili, Infobip, Sofascore, RBA Raiffeisen, a ove će se godine rosteru timova po prvi puta pridružiti i McDonald’s koji je ujedno i premium partner natjecanja, ali i brojni drugi. Nakon odigrane online faze natjecanja, gledatelji su imali prilike upoznati se sa svim timovima i uživati u odličnim matchevima, a natjecatelji su svojim performansom osigurali mjesta u grupama u kojima će nastupiti na velikoj završnici na Zagrebačkom velesajmu. Deveti paviljon će tako drugu godinu za redom ugostiti sve ljubitelje dobrog Counter-Strikea, a organizatori pripremaju dosad neviđen spektakl i produkcijski doživljaj jednak najpopularnijim esport natjecanjima u svijetu. Uz nekoliko manjih pozornica, natjecatelji će nam pokazati svoje vještine na glavnom stageu, dok će ostatak paviljona biti popunjen zanimljivim on-site aktivacijama i štandovima sponzora i partnera. Veliko finale zaključit će se ekskluzivnim i tradicionalnim after partyjem uz SKY takeover i Bore Balbou nakon kojeg na stage dolaze Zembo Latifa, DJ Marco Cole i gosti iznenađenja.

Foto: Pavle Letić

Velika završnica uživo održat će se u prostorima devetog paviljona na Zagrebačkom velesajmu u petak i subotu, 22. i 23. ožujka. Prvi matchevi startaju od 10 sati, a ulaz je oba dana u potpunosti besplatan.

Ovogodišnji natjecatelji:

Happening, HuddleTech, Infobip, Njuškalo, Span, A1, Combis, Diverto/Avola, Ingemark, McDonald’s, Notch, Outfit7, RBA Raiffeisen, Sofascore, Visage Technologies, CloudSense, Storm Grupa, Fury Studios, Porsche Digital Croatia, PROTOTYP, Martian & Machine, Mind Solutions, Links, Nanobit, NSoft, Cratis, Comsysto Reply, Plavi Tim, Transcom WorldWide, Codebooq, Bamboo Lab i Game Boost Energy.

Foto: Pavle Letić

Veliku ulogu u uspješnosti projekta imaju i njegovi partneri: Carlsberg, Zonar Zagreb, McDonald’s, CBRE, SKY, Databox, Sidequest, Algebra, Vegeta, Porsche, JGL, Kviki, Jameson, Red Bull, EU Parlament, L'Oreal Men Expert, Armani, Row Spirit, Hisense i Pastor TVA.

Najbolje uvjete za igrače uz svoja računala i monitore pružili su HGSPOT i Republic of Gamers.

Više informacija oko samog natjecanja kao i raspored matcheva možete pronaći na službenim stranicama natjecanja i društvenim mrežama Good Game Globala.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije